Salı 06.01.2015

10 ayda 100 bin tablet sattı

Teknolojik ürünlere olan ilgi hipermarket kanadında da satışları uçurdu. 2014'te elektronik ürünler segmentine daha fazla yer ayıran ve kampanyaları artıran Kipa, ocak-eylül dönemindeki 10 ayda 100 bin adedin üzerinde tablet satışı gerçekleştirdi.
ELEK TRONİK PAYI ARTIYOR

Kipa Gıda Dışı Ürünler Ticari Direktörü Cem Demiröz, "Tabletin yanı sıra beyaz eşyada yüzde 45, mikrodalgada yüzde 90, klimada yüzde 150, veri depolama ürünlerinde yüzde 120 ve televizyonlarda yüzde 110 oranlarında adetsel bazda satış artışı gerçekleştirdik. Bu rakamlarla elektronik, Kipa içerisinde en hızlı büyüyen ikinci ürün grubu" dedi. Bu büyümeyi elektronik ürünlere daha fazla yer ayırmalarına ve kampanya oranını artırmaya bağlayan Demiröz, "Mağazalarda müşterilerin satış sonrası problemleriyle ilgilenecek ekipler kurduk. Tüketicilerin ürünleri aktif olarak deneyimleyebilecekleri teşhirler sağladık. Ürün gamımızı tüketicilerin beklentisini anlayarak bulundukları coğrafi bölgelere göre güncelledik" diye konuştu. Trakya Bölgesi'nde tüketicilerin daha çok akıllı telefona yöneldiğini, Ege'de ise tablete yoğun ilgi olduğunu açıklayan Demiröz, şunları söyledi: "Aralık ayında tablet satışlarımızın yüzde 40'ı Ege Bölgesi mağazalarımızda gerçekleşti. Bunun yanında ciddi indirimlere girdik. Birçok bankanın kredi kartına sunduğu taksit imkânıyla tüketicilerin ürünleri zorlanmadan almasını sağladık."
AKSESUVARDA ARTIŞ SAĞLADIK
Özellikle tablette bu yıl çok büyük bir büyüme yakladıklarını buna karşın tüketicinin tablete olan ilgisinin giderek hem tablet hem dizüstü bilgisayar olarak kullanılan ürünlere doğru kaymaya başladığını vurgulayan Demiröz, telefona olan ilginin kredi kartı taksit sınırlamasına rağmen devam ettiğini dile getirdi. Tüketicilerin ana ürünlerle beraber bu ürünlerin aksesuvarlarını da ciddi anlamda satın aldığını ifade eden Demiröz, "Aksesuvar satışlarımız yüzde 100 oranında arttı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.