İDO geçen yılı rekorla kapattı
Deniz taşımacılığında büyük başarılara imza atan İDO, 2014 yılını 47,5 milyon yolcu taşıyarak rekorla kapattı.
Bu seferlerinde yaklaşık 47.5 milyon yolcu ve 8 milyonu aşkın araç taşıyan İDO, dünyanın en büyük feribot işletmesi olma unvanını 2014'te de sürdürdü. Güvenli, hızlı, konforlu ve avantajlı seyahatin adresi İDO, 2014'ü de rekorlarla kapattı.
REKOR SAYIDA YOLCU VE ARAÇ TAŞIDI
Yenikapı-Bursa, Yenikapı-Bandırma, Yenikapı-Yalova ve Pendik-Yalova hatlarında hızlı feribotları, Eskihisar-Topçular ve Sirkeci-Harem hatlarında araba vapurları ve diğer hatlarında deniz otobüsleri ile toplam 16 ayrı hatta 53 gemiyle seferlerini aralıksız sürdüren İDO, 2014'te toplam 47.343.105 yolcu, 8.108.805 araç taşıyarak yeni bir rekora ulaştı.
YOLCU ŞİKAYETLERİ %80 AZALDI
Yıl boyunca açıkladığı tarifelerinde avantajlı fiyat kampanyaları sunan, terminallerindeki ve gemilerindeki yenilenme çalışmalarıyla yolcularının konforlu seyahatlerini sağlayan ve onların talep ve beklentilerini dikkatle dinleyerek müşteri memnuniyetine odaklanan İDO'da, yolcu şikayetleri de % 80 gibi rekor bir oranda azaldı.
YENİ İŞBİRLİKLERİ İMZALANDI
İDO'nun 2014 yılında gerçekleştirdiği bir diğer yenilik, deniz yolculuğuyla kara yolculuğunu entegre edecek şekilde Metro Turizm'le imzaladığı işbirliği anlaşması oldu. Anlaşma kapsamında, İDO dış hat biletleri Metro Travel gişelerinde de satılmaya başlanırken, kara ile deniz yolunu entegre bir şekilde kullanan ve İstanbul'dan İzmir'e kadar uzanan yolcu taşımacılığı hizmeti devreye girdi.
SADAKAT PROGRAMININ ADI TÜRKÇELEŞTİRİLİYOR
İDO, yolcularının büyük ilgi gösterdiği sadakat programının ismini değiştirmek için de bir kampanya düzenledi. Yolcuların İDO'yla seyahat yaptıkça mil biriktirerek ek avantajlar sağladığı sadakat programının "Sea & Miles" olan eski adını Türkçe bir isimle değiştirmeye karar veren İDO, bunun için bir yarışma düzenleyerek, programın yeni adını bizzat yolcuların belirlemesini amaçladı.
SOSYAL SORUMLULUKTA DA İDO
2014 boyunca, sosyal sorumluluk platformunda, "denizde engelleri kaldırma" şiarıyla yolculuğunu sürdüren İDO, engelsiz denizler için, iskelelerinde, terminallerinde ve gemilerinde önemli değişiklikler gerçekleştirdi. İşitme ve görme engelli yolcuları için, personelinin işaret dilini öğrenmeleri, engelsiz SMS hizmeti, tarifelerin Braille alfabelerinde de yayınlanması gibi çalışmalarını yıl boyunca sürdüren İDO, İşitme Engelliler Federasyonu tarafından ödüle layık görüldü.
İDO, terminallerinde ve gemilerinde sürdürdüğü yenilenme çalışmaları, avantajlı kampanyaları, yeni hizmetleri ve işbirlikleriyle, 2015'te de müşteri memnuniyetini en ön sırada tutmaya devam ederek yeni rekorları zorlarken, sosyal sorumluluk çalışmalarını da aralıksız sürdürecek…
EN SON HABERLER
- 1 SON DAKİKA: Bakan Şimşek: Ekonomiye güveni en üst seviyeye taşıyacağız! Not artışları devam edecek...
- 2 EMEKLİ PROMOSYON SON DAKİKA: Mayıs ayarı! Banka promosyonu 20.000 TL'ye dayandı
- 3 İşte Türk balıkçılarının 12 yeni hedef ülkesi!
- 4 "Orman Benim" kampanyasında 313 ton atık toplandı
- 5 Çiftçilik yapan vatandaş şok yaşadı! 40 yıl sonra tarlasından hazine çıktı: Yüzbinlerce yıllık...
- 6 Altın gram fiyatı düşüş trendinde! Çeyrek, 22 ayar bilezik ve Cumhuriyet altını 3 Mayıs 2024 kaç TL?
- 7 Türkiye uluslararası yatırım projelerinde Avrupa'da 4. sıraya yükseldi
- 8 İTO Başkanı Avdagiç: Ekonomiye olan güven daha da artacak
- 9 İstanbul-Sivas arası YHT seferleri başladı
- 10 Kredi notu yükseltildi! Uluslararası derecelendirme kuruluşundan Flaş karar: Türkiye ekonomisi güven tazeledi!