Son Güncelleme: Pazar 11.01.2015
Reklamda yeni dönem
FALCIYA REKLAM YASAĞI
Firmalar rakiplerinin isim, logo ve diğer ayırt edici işaretlerini kullanarak reklam yapabilecek. Ancak bunların aldatıcı ve yanıltıcı olmaması, haksız rekabete yol açmaması gibi koşulları taşıma zorunluluğu olacak. Reklamlardaki bilgilerin ispatlanabilir olması gerekecek. "1 Numaralı" olduğunu söyleyerek reklam yapan, bunu ispatlamak zorunda olacak. Ürün veya hizmet fiyatı belirtilen reklamlarda tüm vergiler dahil fiyat söylenecek. "...varan indirim" gibi ifadelerle tüketici yanıltılmayacak, gerçek rakam söylenecek. Falcı ve medyumlara reklam yasağı getirilecek. Yeni pakete göre yurtdışı paket ve turlarda satış fiyatları TL olarak ifade edilecek.
EN SON HABERLER
- 1 TÜİK açıkladı! Kırmızı et üretimi artış gösterdi
- 2 Türkiye'de 21,5 milyon ton çiğ süt üretildi
- 3 Lila Kağıt ve Koton, Halka Arz Ediliyor
- 4 Hatay yenileniyor! Mehmet Kalyoncu açıkladı: Proje dünyaya örnek olacak
- 5 Bazı telefon parçalarının ithalatına gözetim uygulanacak
- 6 40 yıllık mesleğinde ilki yaşadı! Ağına takılan balığın boyutu...
- 7 Bakan Mehmet Şimşek Paris'te! 2 ayrı konuşma yapacak
- 8 Altın Fed sonrası düşüşte! Gram, çeyrek, 22 ayar bilezik ve Cumhuriyet altını 2 Mayıs 2024 kaç TL?
- 9 Oto piyasasına yeni düzenleme! Ticaret bakanlığı harekete geçti: Bayiye teslimden sonra...
- 10 SON DAKİKA | Fed faiz kararını açıkladı: Politika faizi sabit tutuldu