Salı 13.01.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 13.01.2015 17:27

İşte barajlardaki doluluk oranı

Son günlerde meydana gelen yağışlar barajları da doldurdu. İşte barajlardaki son durum.

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ) verilerinden derlenen bilgiye göre, kente su sağlayan ve toplam 863 milyon 770 bin metreküp su tutma kapasitesine sahip barajlardaki mevcut su hacmi yağışlarla artmaya devam ediyor.

HACİM YAĞIŞLARLA ARTIYOR

Barajlardaki su miktarı, geçen yıl ocak ayında yüzde 34,77 iken, bugün itibarıyla yüzde 81,26 olarak ölçüldü.
Barajlardaki su miktarı, şubatta 31,32, martta 32,19, nisanda 32,52, mayısta 28,57, haziranda 25,32, temmuzda 21,33, ağustosta 17,23, eylülde 19,05, ekimde 27,62, kasımda 39,47, aralıkta 60,78 oldu.

KAZANDERE VE ISTRANCALAR'DA DOLULUK ORANI YÜZDE 100

Ocak ayları dikkate alındığında son 4 yılın en iyi rakamı yakalanırken, 13 Ocak tarihleri dikkate alındığında barajların doluluk oranı 2012'de 63,07, 2013'te 67,90, 2014'te 34,29 şeklinde gerçekleşmişti.
Kazandere ve Istrancalar'da yüzde 100'lük doluluk oranına ulaşılırken, Alibey, Pabuçdere ve Elmalı da yüzde 90'ın üzerinde doldu.
Son yağışların ardından İstanbul barajlarındaki doluluk oranları şöyle:
"Ömerli: 94,79
Pabuçdere: 96,02
Sazlıdere: 45,96
Büyükçekmece: 59,50
Alibey 96,18
Terkos: 95,91
Kazandere: 100
Elmalı: 90,46
Darlık: 71,13

Istırancalar: 100".

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.