Cuma 16.01.2015
Son Güncelleme: Perşembe 15.01.2015

Doğu'da kebap yerine pizza

Türkiye'de 445 restorana ulaşan Domino's Pizza, Doğu'da atağa kalktı. Genel Müdür Saranga, "Son 3 yılın en hızlı büyüyen bölgesi Doğu ve Güneydoğu" dedi

Domino's Pizza, Türkiye genelinde 445 restoranıyla atağa kalktı. Domino's Pizza Türkiye Genel Müdürü Aslan Saranga, son 3 yılda en hızlı büyüyen bölgelerin Doğu ve Güneydoğu olduğunu söyledi. Özellikle Van, Erzurum, Adıyaman, Malatya ve Mardin'den franchise almak isteyen girişimci sayısının patladığını belirten Saranga, "Satış da büyük ölçüde artıyor. O bölge insanı büyük şehirlerdeki tüketim alışkanlıklarına sahip olmak istiyor. Genç girişimciler restoran açıyor. Pizzaya ilgi büyük" diye konuştu.
1 MİLYAR $'LIK PAZAR

Türkiye'deki pizza pazarının 1 milyar dolara ulaştığını 2018'de ise rakamın 1.6 milyara çıkacağını açıklayan Saranga, 2017'de 800 restoranla 6 ülkeye yayılacaklarını söyledi. Türkiye dışında Rusya, Azerbaycan, Gürcistan'a da restoran açtıklarını kaydeden Saranga şöyle konuştu: "Domino's, pizza pazarının lideri. Bunu korumak için hem yeni restoran yatırımlarımıza devam edeceğiz, hem de inovasyonlarımızı sürdüreceğiz." Saranga, Türkiye'de düşük gelir grubu olan C ve D segmenti müşterinin, orta ve yüksek gelir grubu olan A ve B'ye göre daha hızlı büyüdüğünü söyledi. Bunun nedeninin pizzanın uygun fiyatı olduğunu belirten Saranga, "Orta boy bir pizzayı 9-10 liraya satıyoruz. Bunu iki kişinin yediğini düşünürsek aslında 6-7 liraya karın doyuruyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.