Cuma 16.01.2015

Para iadesi yapmayan müşteri kaybediyor

Yapılan e-ticaret araştırmaları sonuçları; tüketicilerin online alışverişe olumsuz yaklaşmalarının en büyük sebeplerinden birinin, alınan hizmetten memnun olunmaması durumunda para iadesi yapılmaması ya da gecikmesi olduğunu gösteriyor. Seyahat sitesi www.gezonline. com Yöneticisi Halil Sarıkaya; "Hizmetin iptal edilmek istenmesi durumunda para iadesinin gecikmesi ya da ödenmemesi, online alışverişe güveni sarsıyor. Bu durum kişileri online alışveriş yapma fikrinden caydırıyor" diyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.