Cuma 16.01.2015

Sisley Türkiye'de hedef büyüttü

Türkiye'de 1991'den beri faaliyet gösteren ancak geçtiğimiz aylarda Diesel markasının Türkiye temsilcisi Özlenir Giyim'le anlaşan İtalyan Sisley, Türkiye'de hedef büyüttü. Şirket, Türkiye'de 5 yıl içinde 30 mağaza ve 75 satış noktasına ulaşmayı hedefliyor. Genç nüfus ve özellikle kadınların modaya olan tutkusunun kendilerini etkilediğini söyleyen Sisley Marka Direktörü Paolo Battacchi, "Türkiye, aynı zamanda ekonomideki istikrarlı büyümesiyle yatırım için güvenli bir liman olma özelliği taşıyor. Bu pazarda büyüyeceğiz" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.