Salı 20.01.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 20.01.2015 22:29

THY ilk 10 şirket arasında

Türk Hava Yolları (THY) dünyada ilk 10 şirket arasına girmeyi başardı.

Dünyanın en iyi havayolu şirketlerini belirlemek için online seyahat servisi eDreams'in yaptığı ankette Türk Hava Yolları (THY) ilk 10 şirket arasına girmeyi başardı.


THY'nin reklam filmi hayallerini uçurdu - TIKLAYIN


THY yolcu sayısı 50 milyonu aştı! - TIKLAYIN
Ankette Avrupa'dan 90 bin yolcuya havayolu şirketleriyle ilgili olarak, servis, konfor, temizlik, VIP bölümü, çocuklara sunulan hizmet ve bagaj hizmeti gibi konularda sorular yöneltildi. Dubai'ye ait Emirates hemen her alanda en iyi notu alarak dünyanın lider havayolu şirketi oldu. Çek Cumhuriyeti'ne ait Czech Airlines, çocuklara sunulan hizmetlerde en beğenilen şirket olurken, İsviçreli Swiss International Airlines rahatlık ve koltuk aralarındaki genişlik konusunda yolcuların beğenisini kazandı.
THY sonunda bunu da başardı - TIKLAYIN
THY dünyanın en iyi 5. havayolu şirketi seçildi
Toplam 5 puan üzerinden yapılan değerlendirmede dünyanın en iyi havayolu şirketleri şöyle sıralandı:
1. Emirates, Dubai (4,24)
2. Swiss International Airlines, İsviçre (4,18)
3. Lufthansa, Almanya (4,17)
4. Aegean Airlines, Yunanistan (4,16)
5. Türk Hava Yolları, Türkiye (4,15)
6. Czech Airlines, Çek Cumhuriyeti (4,14)
7. Air Berlin, Almanya (4,13)
8. Norwegian, Norveç (4,10)
9. Austrian Airlines, Avusturya (4,04)
10. Scandinavian Airlines, İskandinavya (4,01)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.