Cuma 23.01.2015

Liberty oto dışında yüzde 58 büyüdü

2014'De sigortacılıkta reel büyüme olmadığını ancak oto, konut, DASK ve sağlık sigortalarının poliçe adetlerinde pozitif büyüme yaşandığını vurgulayan Liberty Sigorta Genel Müdürü Defne Türkeş, Liberty Sigorta olarak yangın sigortalarında yüzde 70, diğer oto dışı branşlarda ise yüzde 58 büyüme kaydettiklerini belirtti. Türkeş, "Bireysel sigortalar için hareketli bir seneydi. Oto sigortaları, konut, DASK, sağlık sigortalarının hepsinde poliçe adetlerinde pozitif büyüme var. Tamamlayıcı sağlık sigortasının tanıtımları ve bireysel emeklilik ürünlerinde devlet desteği de hem sigorta bilincinin artmasına katkı sağladı hem de sektör yeni sigortalılar kazandırdı" dedi. Devlet desteğinin ve farkındalığın artmasının poliçe sayılarına yansıdığını belirten Türkeş, Sigorta Bilgi Merkezi'nin (SBM) başlattığı mobil kaza tespit tutanağı uygulamasının da ilk aylar olmasına rağmen ciddi ilgi gördüğünü belirtirken, 2015'te de mobil uygulamaların yaygınlaşacağını ve yeniliklerle sigortalıların hizmet almasının kolaylaşacağını kaydetti.
ACENTEMİN PAYI ARTTI

Ana dağıtım kanallarının acenteler olduğunu hatırlatan Defne Türkeş, "Bu kanala özel olarak bakarsam, ürün çeşitliliği sunabilen ve pazarlama yetisi olan acenteler, 2014'te pazar paylarını artırdılar. İleriki yıllar içinde bu acenteler daha avantajlı konumda olacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.