Cuma 23.01.2015

Tommy Hilfiger'den dijital showroom

Tommy Hilfiger Group, Amsterdam'daki genel merkezinde, dijital bir showrooma imza attı. Mağazadaki interaktif sistem, koleksiyonlar hakkındaki bilgileri, satış araçlarını ve marka içeriğini tek bir kesintisiz dokunmatik ekranda buluşturuyor. Dijital showroom'un merkezinde, ceviz bir masaya yerleştirilmiş yarım metreye bir metre büyüklüğünde interaktif, dokunmatik bir ekran yer alıyor. Bu masa ultra HD 4K ekranlardan oluşan dört metre yüksekliğinde bir duvar paneline bağlı. Müşteriler, Tommy Hilfiger spor giyim ve Hilfiger Denim sezon koleksiyonlarındaki her ürünü dijital olarak görüntüleyebiliyor ve tek ekranda özel siparişler yaratabiliyor. İnteraktif ara yüz, ürünlerin stilleri, teşhiri ve müşteriye özel teslimat koşullarının detaylı olarak değerlendirilmesine imkan veriyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.