1 milyar 289 milyon kez aradık
Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Metin Tarakçı, çağrı merkezlerinin 2014 yılında 1 milyar 289 milyon çağrıya cevap verdiğini, 577 milyondan fazla da çağrı yaptığını ifade etti.
"Yaptığımız çalışma gösteriyor ki çağrı merkezlerine duyulan ihtiyaç her sene artarak devam ediyor. Gelen arama ve yapılan çağrı adedindeki artışlar, Türkiye'de çağrı merkezleri satış, pazarlama, servis ve müşteri memnuniyeti artırmadaki en önemli kanallardan biri haline gelmiştir.
Geçtiğimiz yıl içerisinde vatandaşın 1 milyar 289 milyon çağrısına cevap veren sektör, buna karşın 577 milyondan fazla çağrı yaptı. Şirketlerin en çok ürün-hizmet bilgisi, işlem, teknik destek ve şikayet amacıyla gelen çağrılara cevap verdikleri görülüyor. Vatandaşlar da daha çok satış-pazarlama, bilgilendirme ve tahsilat amaçlı aranıyor. Öte yandan iç kaynak çağrı merkezleri şikayet yönetimini daha fazla yaparken, dış kaynak çağrı merkezleri daha çok tele satış-tele pazarlama amacıyla çağrılar yapıyor."
EN SON HABERLER
- 1 Dev kruvaziyer Bodrum’a 283 yolcuyla geldi
- 2 Rekabet Kurulu'ndan META'ya ceza! 300 milyon TL'yi aşkın...
- 3 Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan altın ithalatı açıklaması
- 4 Dev projeye Türk imzası! Dünyada bir ilk
- 5 Yeni teşvik programı geliyor! Bakan Kacır açıkladı: Türkiye yatırım merkezi olacak
- 6 Bakan Bayraktar Cezayirli mevkidaşı Arkab ile telefonda görüştü
- 7 SON DAKİKA: Erken davran ikramiye ödemesini kaçırma: O tarihe ve saate dikkat! Kimler alabiliyor?
- 8 Merkez Bankası Nisan Ayı Fiyat Gelişmeleri Raporu yayınlandı
- 9 İnşaat malzemesi sanayi üretimi arttı
- 10 Otomotiv ihracatı Nisan ayında yüzde 2 arttı