Cuma 06.02.2015 00:00

Twitter'da tehlike çanları çalıyor

Kurulduğu günden bu yana hızla büyüyen Twitter, 2014 yılında yüzde 111 büyümesine karşın 578 milyon Dolar zarar etti.

Aktif kullanıcı sayısının ise geçtiğimiz yıllardaki büyük rakamların aksine sadece 2014 yılı son çeyrekte yüzde 1.4 artması, sosyal medya uzmanları tarafından kullanıcılarının ilgisinin artık başka sosyal ağlara kaydığı şeklinde yorumlandı.
Sosyal paylaşım sitesi Twitter, 2014 yıl sonu finansal sonuçlarını açıkladı. Gelirlerini yüzde 111 artırarak 665 milyon Dolar'dan 1.4 milyar Dolar'a çıkaran Twitter bu rakamın aksine 578 milyon Dolar zarar etti.
KULLANICILARIN İLGİSİ BAŞKA AĞLARA KAYDI
Öte yandan, Twitter'ın aylık aktif kullanıcı sayısındaki artışın dibe doğru gerilemesi sosyal medya uzmanlarını tedirgin etti. 2010 yılından itibaren aktif kullanıcı sayısını bir anda milyonlarca artıran Twitter, 2010 yılında yüzde 32.7, 2011 yılında yüzde 70,6 oranında kullanıcılarını artırmıştı. 2012 yılından itibaren dibe doğru gerileyen rakamlar 2013 yılında yüzde 27,5, 2014 yılında ise yüzde 18,3'e kadar düştü. Twitter aktif aylık kullanıcısı sayısını, 2014 yılının son çeyreğinde sadece yüzde 1.4 artırabildi. Rakamlar sosyal medya uzmanları tarafından Twitter konseptinin demodeleştiği ve her geçen gün artan yenilikçi sosyal ağlar nedeniyle kullanıcıların ilgisinin başka yöne kaydığı şeklinde yorumlandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.