Perşembe 19.02.2015

Çinliler petrol fuarına geliyor

Petroleum İstanbul 2015'te geri sayım başladı. Fuara Çinli katılımcıların yoğun ilgisi var

2-5 Nisan tarihlerinde Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde düzenlenecek "12. Uluslararası Petrol, LPG, Madeni Yağ, Ekipman, İstasyon Market Ürünleri ve Teknoloji Fuarı" Petroleum İstanbul 2015 için geri sayım başladı. Akaryakıt istasyonlarının büyük bölümünün bayilik anlaşmalarının Eylül 2015'te yenilenecek olması Petroleum İstanbul'u bu sene daha özel kılıyor. Enerji Fuarcılık CEO'su Mustafa Akıncı, Türkiye'nin jeopolitik konumunun, demografik yapısının Türkiye'yi Avrupa ve Asya'nın fuarcılık merkezi konumuna getirdiğini söyledi. Petroleum İstanbul'un katılımcı ve ziyaretçi profilinde yeni yabancı katılımcıların önemli yer tuttuğunu belirten Akıncı, "Fuarda ağırlıklı olarak Çinli firmalar olacak. Bu firmalar sadece Türkiye pazarı için değil, komşu ülkelerin pazarlarına da Türkiye üzerinden ulaşmak için geliyorlar" dedi.
SEKTÖRÜN BAYRAMLAŞMASI
İstanbul Energy Week Başkanı Sertaç Komsuoğlu da fuarın akaryakıt sektörünün bayram buluşması gibi olduğunu söyledi. Türkiye'nin Çinli firmaların agresif olmadığı nadir pazarlardan biri olduğunu belirten Komsuoğlu, "Bu yıl Çin'den fazla katılım var. İki sebebi olabilir: Ya çok düşük fiyatlarla geliyorlar ya da Türk firmalarıyla birleşmek için" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.