Perakendeye kar dopingi
Sevgililer Günü alışverişlerinin üzerine kar yağışları da eklenince perakende bayram etti. Kar yağışı ve soğuktan kaçıp AVM'lere sığınanlar ciroları yüzde 25 art
İNDİRİMLERLE DESTEKLEDİK
Kiğılı Genel Müdürü Hilal Suerdem, kar yağışlarıyla geçen kış mevsiminin 2014'e göre kaban ve triko satışlarını yüzde 25 artırdığını söyledi. Satışlara pozitif yansıyan soğuk havaları indirimlerle de desteklediklerini kaydeden Suerdem, "Kalın diye nitelendirdiğimiz giyim gruplarındaki satışlarımız çok iyi gidiyor" dedi.
SATIŞLARA İKİLİ ETKİ YAPTI
Silk&Cashmere'in kurucusu Ayşen Zamanpur ise özellikle Sevgililer Günü'nün etkisiyle 13-16 Şubat arasında satışların geçen yıla göre yüzde 20 artış gösterdiğini dile getirdi. Bunun üzerine bir de kar yağışlarının geldiğini ve satışları pozitif etkilediğini dile getiren Zamanpur, "İnsanlar evlerinden dışarı çıkabildikleri sürece kar yağışları bizi pozitif etkilemiştir. Kar yağışlarını seviyoruz tabi kara kışa dönüşmezse" diye konuştu. Zamanpur satışlarda kaşkol ve dik yaka kazakların en çok satan ürünler olduğunu dile getirdi. İstinyePark Genel Müdürü Tolga Engin ise kar yağışları nedeniyle insanların AVM'de daha fazla vakit geçirdiğini bu durumun özellikle kışlık ürün grubu satışı yapan mağazalara ciro artışı olarak yansıdığını kaydetti.
EN ÇOK BOT SATILDI
İnci Deri Yönetim Kurulu Başkanı Ali Murat Kızıltaş geçen yıl kış aylarının yumuşak geçtiğini dolayısıyla bot-çizme satışlarının beklenen seviyede olmadığını belirtti. Ancak bu yıl kar yağışı ve havaların daha sert geçmesi nedeniyle katma değeri yüksek olan bot kategorisinde geçen yıla göre yüzde 30'luk bir artış olduğunu vurgulayan Kızıltaş, "Bot kategorisi en yüksek satışı elde ettiğimiz ürün grubu oldu. Çizme satışlarımız da yaklaşık yüzde 15 oranında arttı. Geçen yıla göre satışlarımızı ise yüzde 25 artırdık" dedi.
E-TİCARETTE SATIŞLAR YÜZDE 30 ARTTI
Kliksa Genel Müdürü Nevgül Bilsel Safkan da kış ayları ve soğuk havanın satış rakamlarını yüzde 20-30 aralığında artırdığını söyledi. Kişisel bakım ve anne bebek kategorilerindeki ürünlere ise rağbetin arttığına tanık olduklarını dile getiren Safkan, "Olumsuz hava koşulları nedeniyle hızlı tüketim ile kozmetik ve bebek bezi gibi ürünlerin satışında bir artış var" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 ASELFLIR-500 ile nokta atışı! Bayraktar TB2'den işaretledi MAM-L, KMC, CİRİT vurdu
- 2 Tarımsal atıklar katma değerli ürünlere dönüşüyor
- 3 Çoban bulunamıyor! Maaşı ise dudak uçuklatıyor...
- 4 T10X zirveyi bırakmadı! Satılan her 2 elektrikli otomobilden 1'i Togg oldu
- 5 Doğal gaz depoları yenilenebilir kaynaklarla çalışıyor
- 6 GİB: Kurumlar vergisi beyannamesi için yarın son gün
- 7 Hazine yarın iki ihale düzenleyecek
- 8 Memura disiplin affı
- 9 SON DAKİKA: Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Enflasyonun ateşi yaz aylarında düşecek
- 10 Memur olmak isteyenler dikkat! 20 kamu kurumu 37.262 personel alımı yapacak