Pazar 01.03.2015

Yeni gelen uçaklarla seferleri artıracağız

Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdürü Temel Kotil, dünyanın her yerinde yeni hatlar açarak büyümeye devam edeceklerini söyledi. Kotil, "Asıl büyümeyi frekans derinliğinde, yani dikey büyümede göreceksiniz. Gelen uçakları daha çok sefer artırmada kullanacağız" dedi. 2015 hedefleri ve gündeme ilişkin SABAH'ın sorularını yanıtlayan Kotil, THY'nin global havacılık sektöründe rekabetin iyice kızıştığı bir dönemde emin adımlarla ilerlediğini söyledi. "2006'da bir yılda 24 yeni hat açtığımızda göze batıyordu. Şimdikiler pek göze batmıyor" diyen Kotil, bu yıl daha çok dikey büyüme gerçekleştireceklerinin altını çizdi. Kotil, "Gelen uçakları daha çok sefer artırmada kullanacağız. Avrupa'da yeni şehirlere uçacağız. Afrika başta olmak yeni noktalar geliyor" dedi.
İŞLER 10 YILDA BİTMİYOR
THY'den ayrılacağı yönünde yapılan yorumları da Emirates CEO'su Tim Clark'a atıf yaparak değerlendiren Kotil, 12 yıldır görev yaptığı THY'de 10 yıldır da genel müdür olduğunun altını çizdi. Kotil, "Tabi bu uzun bir süre. Herkes 'değişiklik yapar mısınız' diye soruyor. Tim Clark bugünkü Emirates'i meydana getiren kişidir. 1986 yılından beri Emirates'in başında. Dolayısıyla 10 yılda bu işler bitmiyor" dedi. Paralel yapının telefonunu dinlediği kişiler arasında da yer alan Kotil, "O telefonum halen bende. Telefon numaramı kapatmayı hiç düşünmüyorum" diye konuştu.
REKABET DAHA DA KIZIŞIYOR
THY'nin pazar payının genel müdürlük görevinin ilk yıllarından itibaren büyüdüğünü söyleyen Kotil, "Oran büyüyorsa ben yorulmadım demektir. Bu da göreve yıllarca devam edebilirim anlamına geliyor. Bu yıl özellikle THY'de olmak istiyorum" dedi. Kotil, THY'nin bu dönemde hem Batılı hem Doğulu hem de Körfez'deki havayolu şirketleriyle daha fazla rekabet edeceğini vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.