Avea 'çözüm merkezi' formülüyle 9 ödül aldı
Avea, iş dünyasının Oscar'ları olarak bilinen Stevie Ödülleri'nde 9 kategoride ödül aldı. Orçun Onat, "Bu başarı çağrı merkezini çözüm merkezine dönüştürme noktasındaki kararlılığımızın sonucu" dedi
ENDEKSİ 10 PUAN ARTIRDIK
Müşterilere beklentilerinin ötesinde bir hizmet sunabilmek için çalıştıklarını vurgulayan Onat, elde ettikleri başarının arkasında yatan faktörü şöyle açıkladı: "İlk önce müşteri beklentilerini çok iyi anlamanız gerekiyor. Biz de bu kapsamda müşteri hizmetlerinde farklı metodolojilerle derinlemesine analizler yapıyoruz. Bunun yanında müşteriyle yapılan görüşmelerin tamamının yazıya dökülmesini sağlıyoruz. Buradan çıkan kapsamlı analizler ve raporlamalarla müşterilerin beklentilerini karşılamaya çalışıyoruz. Bunlar sayesinde geçen yıl müşteri deneyim endeksimizi 10 puan artırdık."
7 BİN MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ VAR
Orçun Onat, Türk Telekom (TT) Grubu olarak 24 ilde toplam 7 bine yakın müşteri temsilcileri olduğunu söyledi. Onat, "Bugüne kadar yaptığımız yatırımlar sonucunda Türkiye çağrı merkezi sektörünün yaklaşık yüzde 15'ini TT Grubu olarak biz oluşturuyoruz. Anadolu'ya bu alanda yatırım yapıyoruz" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Meclis fahiş fiyat artışı ve stokçuluk cezaları için mesai yapacak!
- 2 SED ödemeleri hesaplarda
- 3 Çiftçiler mobil teknolojide yüz yüze buluşmayı sevdi
- 4 SON DAKİKA: Bakan Bayraktar'dan heyecanlandıran petrol ve doğal gaz açıklaması
- 5 THY'nin 2033 hedefi yıllık 171 milyon yolcu
- 6 YHT'lerle 2003 dünya turu! Bakan Uraloğlu rakamlarla açıkladı
- 7 Memur olmak isteyenler dikkat! Kamuya 57.052 personel alımı yapılacak! 17 kurum ilanları yayımladı
- 8 Canlı yayında imzaladı! Maduro: Dostum Erdoğan'a selamlarımı iletiyorum...
- 9 EMEKLİYE ZAM SON DAKİKA: İşte yeni rakamlar! Bakan Işıkhan'dan 'Refah payı' mesajı
- 10 Taşra teşkilatına tasarruf ayarı! Bakan Şimşek talimatı verdi: Mal müdürlükleri kapatılacak