Salı 10.03.2015

Çanakkale ruhu İş Bankası Müzesi'nde

İş Bankası yakın tarihin en önemli olaylarından Çanakkale Savaşları'nı çocuklara daha iyi anlatmak için önemli bir girişime imza attı. Türkiye İş Bankası Müzesi'nde savaşın 100'üncü yılına özel "Derinlerden Siperlere: Çanakkale 1915" isimli sergi, öğrencilerin ziyaretine açıldı. Danışmanlığını Prof. Dr. Haluk Oral, küratörlüğünü de belgeselci Savaş Karakaş'ın yaptığı sergide Mustafa Kemal Atatürk'ün el yazısıyla kaleme aldığı üç kritik emrin belgesi de yer alıyor. İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Senar Akkuş, yakın tarihe ilişkin çocukları bilgilendirmeyi bir sorumluluk olarak gördüklerini, Cumhuriyet'in kuruluş yolunda dönüm noktası oluşturacak diğer savaşları da gelecekte benzer projelerle ele alacaklarını ifade etti. Akkuş, Çanakkale Savaşları'nın 100'üncü yılında tarihe not düşecek ve yeni nesilleri geçmişin değerli mirasıyla buluşturacaklarının altını çizdi. Tarihi derinlemesine inceleyen bir toplumun geleceğe sağlam adımlarla ilerleyebileceğine inandıklarını vurgulayan Akkuş şöyle konuştu: "Bu ülkede yaşayan herkesin ailesinde, çevresinde Çanakkale'de şehit ya da gazi olmuş bir büyüğü vardır. Bu savaşın ulusal olduğu kadar uluslararası da etkileri büyük. Biz de tarihimize yön veren bir döneme ışık tutmak amacıyla böyle bir sergiye ev sahipliği yaptık. Sosyal sorumluluk kapsamında diğer önemli savaşlarımızı da sahiplenerek yeni projeler geliştirebiliriz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.