Giriş Tarihi: 21.3.2015

Avva'dan tatlı yatırım

Hazır giyimde Türkiye'nin yanı sıra yurtdışında da açtığı yeni mağazalarla büyüyen Avva'nın patronu Volkan Atik, Güneşli'deki yeni tesisinde şekerleme üretimine başladı

Hazır giyimde Türkiye'nin önde gelen markalarından Avva, 2011'de girdiği şekerleme pazarında üretime geçti. Markaevi adı altında hızlı bir büyüme yaşayan Avva'nın patronu Volkan Atik, geçtiğimiz aylarda da üretim tesisini faaliyete geçirdi. Ürettiği Barbie, Spider Man gibi lisanslı çizgi karakter oyuncaklarının içine şekerleme ve çikolata yerleştirerek "oyuncak şeker" işine girdiklerini kaydeden Atik, "Güneşli'de ilk etapta 2 bin metrekarelik kapalı alana sahip şeker tesisimizi hayata geçirdik. Bu ayın sonuna kadar da sakız üretimi için düğmeye basacağız" dedi.

EN FAZLA İLGİ DOĞU'DA
Yeni tesisin başlangıçta aylık 7.5 milyon pakete denk gelen 70 ton sert şeker, 60 ton sakız kapasitesine sahip olduğunu kaydeden Atik, "2015'te de 8 milyon liralık yatırımla tesisi büyüteceğiz" diye konuştu. Atik, 20'den fazla farklı lisanslı oyuncak ve şekerlemeyi, oyuncak ve hazır giyim mağazalarının yanı sıra departman store, süpermarket zincirleri gibi Türkiye çapında 5 bin noktada satıldığını anlattı. Atik, "Bu iş Amerika'da çılgınlık haline gelmiş durumda. Biz de Türkiye'de çılgınlık haline getireceğiz. Geçen yıl 7.5 milyon liranın üzerinde ciro elde ettik. Bu yıl hedefimiz 11 milyon liranın üstüne çıkmak. Doğu ve Güneydoğu'da beklediğimizin üzerinde satış yaptık" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.