Perşembe 26.03.2015

Annenin emzirme aşkı Türkiye'yi yıldız yaptı

Kadın istihdamındaki artış Japon emzirme ürünleri markası Lansinoh'u ihya etti. Genel Müdür Demirgil, "Emziren anneler Türkiye'yi grupta lider yaptı" dedi

Genç nüfusta artan evlilik ve doğum oranları dev bir pazar yarattı. İş hayatına daha fazla dahil olan, bebeğini de ortalama 1.5 yaşına kadar emzirmekten vazgeçmeyen Türk anneler, emzirme ürünleri pazarını büyüttü. Sektörde 30 yıldır üretim ve satış yapan, 2009'dan bu yana da Türkiye'de faaliyet gösteren Lansinoh'un Türkiye Genel Müdürü Kerem Demirgil, "Göğüs pompasında dünya lideriyiz. Özellikle doğum oranlarının artması ve kadının iş yaşamına daha fazla dahil olmasıyla satışlar beklentimizin üzerinde yükseldi. Yılda 60 bin adet elektrikli göğüs pompası satıyoruz. 150 binin üzerinde kadına ulaşıyoruz. Hedef büyüttük" dedi.
İHRACAT İZMİR'DEN
Türkiye'de 1 milyon 283 bin adet doğum olduğuna, bebek sayısı arttıkça cironun da büyüdüğüne dikkat çeken Demirgil, İzmir'deki fabrikada üretilen 250 bin göğüs pompasının tamamının ihraç edildiğini söyledi. Türkiye'de emzirme sürelerindeki uzunluğun da satışları artırdığına dikkat çeken Demirgil, "Fransa'da emzirme süresi 3-6 ay arasında değişirken bu rakam Türkiye'de 12-24 ay" dedi.
ÇUKUROVA SATIŞTA BİRİNCİ
Anadolu'daki satışların da kendilerini şaşırttığını dile getiren Demirgil, en fazla süt pompasını Çukurova'da sattıklarını söyledi. Trabzon ve Samsun'da ise süt saklama poşetlerinin satışının yüksek olduğunu dile getiren Demirgil, akıllı cihazlarla entegre olabilen, anneye ne kadar süre önce hangi göğsünden sağım yaptığını söyleyen cihazlar üretmek için Ar-Ge çalışması yaptıklarını da sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.