Otellerin röntgenini çekecek
Turizmin güçlü oyuncularından Dilek Holding, bilişim sektörüne girdi. Online itibar programı Trust You'nun tek yetkilisi olduklarını belirten İskender Dilek "Otellerin röntgenini çekeceğiz" dedi
Bilişim sektörüne girmeyi uzun zamandır planlıyorduk çünkü ne iş yaparsanız yapın gelecek online'a ve internete kayıyor. Kendi otellerimizde de kullandığımız Trust You sektöre girmemize fırsat oldu. Sektörü iyi bilen biri olarak otelleri bu sistemle tanıştırmak istedim. Müşteri yorum ve analiz programı Trust You'nun Türkiye ve Kıbrıs'taki satış haklarını tek yetkili olarak 5 ay önce aldık.
Bu sistem online mecrada sosyal medya dahil herhangi bir otelle ilgili çıkan bütün global misafir yorumlarını alıp, sizin önünüze getiriyor ve puanlıyor. Oradan da tüm yorumları ve sistemi yönetme imkânı sunuyor. Ayrıca şikâyetleri kategorize ederek her birini kendi içinde değerlendirebilme ve raporlama şansı veriyor. Hiçbir otelin bir anda bu kadar dataya hâkim olma şansı yok. Zincir otellerde buna benzer programlar var ama onlar bile bu kadar detaylı değil. Bu yüzden de Sheraton, W Hotel, St.Regis, Le Meridien, Luxury Collection, Marriott, Swisss Hotel, Raffles, Mövenpick, Fairmont ve Accor zinciri Trust You programı kullanıyor.
YÜKSEK PUANLI TERCİH EDİLİR
Günümüzde otelcilik sektöründe hepimiz online rezervasyona çok bağımlıyız. Bu kanaldan gelen iyi veya kötü şikâyetleri de çok iyi yönetebiliyor olmamız gerekir. Yorumları görüp, değerlendirip, anında dönüş yapabilmeliyiz. Hizmeti iyileştirmek ve olumsuzluklara çözüm getirebilmek puanımızı artıracak. Puanı artırmak demek, oteli daha iyi bir yere getirip, oda fiyatını yükseltmek demek. Çünkü yüksek puanla odanın satılabilir fiyatı birbirine eş değerde. Eğer sizin puanınız düşükse kendinizi pazarlama şansınız da yok. Kaldı ki bir de yüksek fiyata satma şansınız hiç yok. Bu programla otelci hizmet kalitesini artırırken, tercih edilirliği de yükselecek.
RAKİPLERİ DE TAKİP ETME İMKÂNI SUNUYOR
Trust You'nun beş rakip oteli görme ve analiz etme avantajını sunduğunu belirten İskender Dilek, "Dolayısıyla sizin rakiplerinizi bilmeniz kendinizi iyileştirmenize de vesile oluyor" dedi.
AZ İSTİHDAMLA ÇOK İŞ
Normalde sadece sosyal medyayı takip edebilmek için sizin bir ajansa ya da bir kişiye ihtiyacınız var. O kişi günde en fazla 20 web sitesini takip edebilir. Bu sistemle tüm sosyal medyayı yönetiyorsunuz. Örneğin benim otelimle ilgili YouTube dahil nerede bir video çekilmiş, kim checkin yapmış, instagramda paylaşmış ya da bir blogda yorum yapmış hepsini tek tek inceleme şansım yok. Bu program sayesinde az istihdamla çok iş yapıyor ve her şeyi raporlayabiliyorsunuz. Objektif bir datayla eksiklerinizi görebiliyorsunuz.
KİŞİ BAŞI GELİR ARTACAK
Bu çok kısa sürede olacak bir şey değil ancak zaman içinde otellerdeki hizmet kalitesi arttıkça fiyat da yükselecek. Dolayısıyla kişi başı gelir artacak. Zaten programın müşteri açısından faydası da burada ortaya çıkıyor. Müşteri, şikâyetini doğru bir kanalla otel yönetimine ileterek, sesini duyurabiliyor.
EN SON HABERLER
- 1 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, TİM Başkanı Mustafa Gültepe ile görüştü
- 2 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 3 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 4 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi
- 5 Bakan Kacır: Askeri insansız hava aracı üretiminde dünya lideriyiz
- 6 Bakan Uraloğlu rakamlarla açıkladı! Avrasya Tüneli'nden rekor geçiş: Günlük...
- 7 SON DAKİKA: Bakan Mehmet Şimşek: Ekonomiye güveni en üst seviyeye taşıyacağız! Not artışları devam edecek
- 8 EMEKLİ PROMOSYON SON DAKİKA: Mayıs ayarı! Banka promosyonu 20.000 TL'ye dayandı
- 9 İşte Türk balıkçılarının 12 yeni hedef ülkesi!
- 10 "Orman Benim" kampanyasında 313 ton atık toplandı