Perşembe 26.03.2015

UNO, ciroyu ikiye katladı

Yıldız Holding bünyesinde faaliyet gösteren ambalajlı ekmek markası UNO, 2014'ü yüzde 30 büyüyerek 400 milyon lira ciro ile kapattı. Marka iki yıl içinde Doğu Akdeniz ve Doğu Karadeniz'de iki yeni taze ürün, Antalya'da ise bir donuk ürün tesisi olmak üzere üç fabrikayı daha üretime almayı ve toplam yatırımını 90 milyon dolara çıkarmayı hedefliyor. Böylece, UNO'nun 2018 yılı iş hacminin 1 milyar TL'yi bulması planlanıyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.