Cuma 03.04.2015 00:00

Otomobil satışlarında patlama!

Otomotiv pazarı, Mart ayında yüzde 75 büyüyerek son dönemin en iyi rakamlarından birine imza attı. 2015 yılı Mart ayında otomobil satışları bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 63,11 artarak 61 bin 676 adete ulaştı.

Otomotiv Distrübitörleri Derneği Mart ayı ve yılın ilk üç ayına yönelik rakamları açıkladı. Otomobil ve hafif ticari araç pazarı 2015 Mart ayında yüzde 75 arttı. Otomobil pazarı yüzde 63 , hafif ticari araç pazarı yüzde 121 büyüdü. 2015 yılı Mart ayı otomobil ve hafif ticari araç pazarı 83 bin 302 adete ulaştı.
47 bin 581 adet olan 2014 yılı Mart ayı otomobil ve hafif ticari araç pazar toplamına göre satışlar yüzde 75,07 oranında arttı. 2015 yılı Mart ayında otomobil satışları bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 63,11 artarak 61 bin 676 adet olarak gerçekleşti. 2015 yılı Mart ayında hafif ticari araç pazarı 2014 yılının Mart ayına göre yüzde 121,37 artarak 21 bin 626 adet seviyesine ulaştı.
Türkiye Otomotiv pazarında, 2015 yılı ilk üç aylık dönemde otomobil satışları bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 42,13 artarak 126 bin 991 adete yükseldi. Geçen sene aynı dönemde 89 bin 347 adet satış gerçekleşmişti. 2015 yılı Mart ayında otomobil satışları bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 63,11 artarak 61 bin 676 adete ulaştı. Geçen sene Mart ayında 37 bin 812 adet satış gerçekleşmişti. Otomobil pazarı, 10 yıllık Mart ayı ortalama satışlara göre yüzde 54,66 artış gösterdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.