Giriş Tarihi: 8.4.2015

SEK 35 ürünle peynir piyasasına girdi

Tat Gıda, büyüme stratejisi doğrultusunda marka yatırımlarına hız veriyor. Geçen yıl Moova'yı satın alan şirket, SEK markasıyla peynir kategorisinde 35 ürünle çıkışa geçti. Tat Gıda Genel Müdürü Arzu Aslan Kesimer, Moova'yı, SEK'in peynir alanındaki operasyonu için geçen yıl ağustosta 32.3 milyon TL'ye satın aldıklarını hatırlatarak, "Bu yatırımla günlük 350 ton süt işleme kapasitesine ulaştık. Paketli ve açık olarak toplam 10 milyar TL olduğu tahmin edilen peynir kategorisinde hedefimiz paketli peynir markaları arasında ilk üçte yer almak" dedi. Tat, SEK ve Pastavilla markalarıyla 2015'i yüzde 15 büyüyerek 1 milyar TL ciro ile kapatmayı planladıklarını kaydeden Kesimer, yeni satın alma ve işbirliklerini de değerlendirdiklerini söyledi. 2014'ün verimli geçtiğini belirten Kesimer, bu yıla dair hedeflerini ise şöyle özetledi: "Yeni stratejimize uygun olarak portföy değişiklikleri yaptık. Domates, süt ve süt ürünleri ile makarna ana odak alanlarımız olarak belirledik."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.