Çarşamba 22.04.2015 00:00

Deren Kimya fabrika doktoru oldu

Su şartlanma kimyasalları üreten Deren Kimya, 30 yıllık bir geçmişe sahip. Şirket, bugün yıllık 15 bin tonluk kapasiteye ulaşan üretimi ve donanımlı mühendis kadrosuyla 4 bin 500'ü aşkın tesise teknik servis hizmeti sunuyor. 2006 yılında gerçekleştirdiği kozmetik yatırımıyla da bir yandan kendi markaları Cosmed v e M i h r i İstanbul'un üretimini yaparken bir yandan da fason kozmetik üretim hizmeti veriyor. Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Taşkın Öztürk, bu süre içerisinde sektörde en önemli oyunculardan biri haline geldiklerini söyledi. pazar payı % 70 Taşkın Ösztürk, şirketin 30 yılda geçirdiği değişimi şöyle anlattı: "Türkiye su şartlandırma kimyasalları pazarının % 70'ini elinde tutan üç büyük oyuncu arasında tek yerli olmanın gururunu yaşıyoruz. Şu an tekstil, gıda, demir çelik, enerji, otomotiv, kimya, AVM, hastane, otel, plaza gibi geniş yelpazede hizmet sunduğumuz bir müşteri portföyümüz mevcut ve Türkiye'de sanayi tesislerine en yaygın hizmet veren kurumuz. Üreticiliğin yanında mimya mühendislerinden oluşan zengin kadromuzla her ay 4 bin sanayi tesisini ziyaret ediyor, teknik hizmet ve danışmanlık sunuyoruz. Su ve sistem verilerini analiz ediyoruz. Toplamda ise 5 bin sanayi tesisine hizmet veriyoruz. Bir nevi fabrika doktoru derler bize. Ortadoğu'da Mısır, Irak, İran, Suriye, Suudi Arabistan, Kuzeyde Rusya, Türki Devletler Özbekistan, Kazakistan ile özel projeler üreterek teknik hizmet desteği sağlıyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.