Çarşamba 22.04.2015 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 22.04.2015 12:59

‘Dünya markası olmayı hedefliyoruz’

Atasay Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Kamer, 2023 hedeflerinde perakendenin lokomotif görevi göreceğini söyledi. Kamer, “Biz de dünya markası olma yolunda ilerleyeceğiz” dedi

Mücevher sektörünün önemli oyuncularından biri olan Atasay, 2000 yılının başında üretim ve ihracatçı kimliğinden sıyrılarak mağazacılık ve markalaşmaya odaklandı. Bu alanda önemli adımlar atan Atasay Mücevherat Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Kamer, 2000'in şirket için özgün tasarımlardan oluşturdukları alt markalarıyla hem Türkiye'de, hem de dünyanın farklı noktalarında kendi isimleriyle güçlenmeye başladıkları bir dönemin miladı olduğunu söyledi. Kamer, "Tecrübemizi, satış becerimizi ve kültürümüzü yurtdışına taşımamız da Atasay adına dönüm noktası oldu" dedi.
MARKALAŞMANIN ÖNEMİ
Türk mücevherat sektörüne 78 senedir yön veren uygulamalara sahip bir şirket olduklarının altını çizen Kamer, şöyle konuştu: "Şirketimiz için 1980-1990'lı yılları endüstriyelleşme ve ihracat, 1990-2000 yıllarını da markalaşma dönemi olarak görüyoruz. Yine aynı dönemde sektörümüzde hayata geçirdiğimiz ilk iletişim çabalarımızı markalı mücevherat konusunda önemli bir dönemeç olarak örnek verebilirim."
Atasay olarak hem Türkiye'nin hem de perakende sektörünün gücüne güvendiklerini söyleyen Kamer, şöyle devam etti: "Türkiye'nin 2023 hedeflerine ulaşmasında perakende sektörünün lokomotif görevi göreceğini düşünüyoruz. Biz de Atasay olarak bu hedef doğrultusunda çalışmalarımızı ve yatırımlarımızı sürdürerek, tüm dünyada bilinen bir marka olma yolunda ilerleyeceğiz. Türkiye'de edindiğimiz tecrübe ile yurtdışında çok daha hızlı yol alıyoruz."
Başarılı habercilik
Cihan Kamer, SABAH gazetesinin 30'uncu yılına ilişkin şunları söyledi: "Sabah, sürekli gelişen ve değişen trendlere uygun, tarafsız ve başarılı haberciliğiyle her zaman Türkiye medya dünyasının en değerli aktörlerinden biri olmuştur. Bizler de gündemi belirleyen, sektöründe marka haline gelen ve bir referans noktası olarak kabul gören Sabah gazetesi sayfalarını yakından takip ediyoruz. Sabah her zaman hem perakende hem de ülkemizdeki tüm sektörlerin, markaların büyümesinde, gelişmesinde ve kamuoyuna yansıtılmasında pozitif katkı sağlıyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.