Hazır giyim “endüstri” oldu
Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, hazır giyim ve tekstilin son 20 yılda çok önemli mesafeler kat ettiğini söyledi. Orakçıoğlu, “Sektörde çok şey değişti. Artık endüstri olduk” dedi
1 MİLYARLIK CİRO HEDEFİ
Orka Holding, 2020 yılında 1 milyar TL'lik ciroya ulaşmayı planlıyor. Orka, atak yılı olarak tanımladığı 2015'te Avrupa'dan Uzak Doğu'ya, Rusya'dan Ortadoğu'ya dünya genelinde 50 yeni mağaza açarak yüzde 33 büyüme ve 400 milyon liralık ciro hedefliyor. Süleyman Orakçıoğlu, son iki yılı yeniden yapılanmayla geçirdiklerini, bu kapsamda 15 milyonu üretim, 5 milyonu yazılım ve donanım, 5 milyonu da değişim ve dönüşüm süreçleri için olmak üzere toplam 50 milyon liralık yatırım gerçekleştirdiklerini ifade etti.
Süleyman Orakçıoğlu, yurtdışında başarılı olabilmek için markaların özgüvenlerini de artırmaları gerektiğini vurguladı. Orakçıoğlu, "Bizden öncekiler akıncılardı, önümüzü açtılar. Sonraki jenerasyon da çok büyük hamleler yapıyor. Bundan sonraki jenerasyon da dünyada önümüzü açacak" şeklinde konuştu. Orka Holding Katar, Yemen, Dubai, Umman gibi Körfez ülkeleri başta olmak üzere Rusya, Almanya, İsviçre, Avusturya, Romanya, İspanya, Polonya, Kazakistan gibi pazarlarda 20 yeni mağaza açmayı planlıyor.
EN SON HABERLER
- 1 Türkiye Bankalar Birliği Başkanı Çakar: KKM sistemden azalarak çıkacak
- 2 Elektronik ödeme sistemlerindeki "istismar"ların hukuki boyutu masaya yatırıldı
- 3 TCI, AJET ve Türksat arasında işbirliği protokolü
- 4 SON DAKİKA: Bakan Mehmet Şimşek: Risk primi son 4 yılın en düşük seviyesinde
- 5 THY'den personel alımı! Başvuru için bugün son: 2 aylık eğitim sonrası...
- 6 Türkiye'de bir ilk! Hem yüzecek hem elektrik üretecek
- 7 Bilgi ve iletişim teknolojileri sektörünün büyüklüğü %83 arttı
- 8 Tacikistan ile 4 önemli anlaşmaya imza atıldı
- 9 Dijital Telif Yasası'nın içerik üreticilerine ne tür faydaları olacak?
- 10 ABD'nin uranyum kararı Türkiye’yi etkileyecek mi?