Çarşamba 22.04.2015 00:00

Hedef, pazarlama direktörlüğü

Brisitsh American Tobacco (BAT) Türkiye'nin İstanbul Avrupa Bölge Müdürü Şerif Paşa'da 30 yaşında yöneticilik tecrübesini yaşayanlardan. Çalışma hayatına 2010'da BAT'de başlayan Paşa, Boğaziçi Üniversitesi Kimya Mühendisliği mezunu. Paşa'nın en büyük hedefi şirketin pazarlama direktörlüğüne yükselmek. Paşa'ya göre gelecek 5 yılda şirketleri farklılaştıracak konuların başında teknoloji geliyor. Paşa, "Bu hem tüketim alışkanlıkları hem de satış ve dağıtım kanallarında değişim anlamına geliyor. Bu sebeple, şirketlerin teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek, bu değişime çok daha fazla ve hızlı ayak uydurmaları gerekecek" diyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.