Çarşamba 22.04.2015 00:00

Michelin dünyasında en hızlı büyüme Türkiye’de

Michelin Türkiye Genel Müdürü Marco Giuliani. İlk ofisi 1996’da açmış olmalarına rağmen, marka bilinirliliğinin çok eskilere dayandığını söyledi. Giuliani, Michelin’in Türkiye tarihçesini şöyle anlattı:

Türkiye'deki ilk ofisimizi 1996 yılında açmış olsak da marka bilinirliğimiz ve markamıza duyulan güven çok daha eskilere dayanıyor. 1936 yılından bu yana ürünlerimiz ve bayi ağımız ile Türkiye'deki tüketicilerimize ulaşıyor ve geliştirdiğimiz teknolojilerle sürdürülebilir hareketliliğe katkıda bulunuyoruz. Türkiye pazarı, 170 ülkede satış ağı bulunan, 18 ülkede 67 fabrikasında üretim yapan Michelin için çok önemli bir konumda. 2009 yılına kadar Ortadoğu ve Afrika bölgesine bağlı olarak yönetilen Michelin Türkiye, bölgenin çok hızlı büyüyen bir pazar olması nedeniyle 2009 yılında Michelin Grubu'nun Avrupa organizasyonuna dahil oldu. Michelin Türkiye olarak, bu başarıdan büyük gurur duyuyoruz. Global olarak baktığımızda yaşanan durgunluk ve daralmalara rağmen Türkiye pazarı olarak büyümemizi sürdürüyoruz. Bu anlamda grup içerisinde en hızlı büyümesini sürdüren ülkelerden biriyiz.
Yol ve yolcu güvenliği

Michelin Türkiye olarak, yol ve yolcu güvenliği konusunda toplumun bilgilendirilmesini de ana konularımız arasında görüyoruz. 2011 yılından beri titizlikle sürdürdüğümüz "İyi Dersler Şoför Amca" projemiz ile bugüne kadar 10 bine yakın servis şoförüne ulaşarak "Trafikte Güvenlik", "Trafikte İletişim ve Davranış", "Trafikte İlkyardım" eğitimleri verdik.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.