Giriş Tarihi: 22.04.2015 12:29 Son Güncelleme: 22.04.2015 12:30

Pazardan fazla büyüdü

2015’in ilk çeyreğinde, toplam 173 bin 248 adet satış ile yüzde 50.3 büyüyen Türkiye Otomotiv pazarında, Peugeot Türkiye satışlarını yüzde 82.6 artırarak yarışa geri döndüğünü gösterdi.

Peugeot Türkiye, 3 bin 995 adedi binek, bin 978 adedi hafif ticari olmak üzere toplam 5 bin 973 adet satış adedi ile yüzde 3.4 oranında pazar payı elde ederek Peugeot Otomotiv Genel Müdürü Marc Bergeretti, 875 bin adetlik toplam pazarda yüzde 4 pazar payı ile 35 bin adetlik bir satış elde etmeyi planladıklarını söyledi.
BlueHDi Dizel Tam Otomatik (EAT6) 308, 3008 ve 5008 modelleri ile Türk tüketicisinin en çok tercih ettiği motor şanzıman seçeneğini ürün gamına ekleyen Peugeot Türkiye, yakıt tasarrufu, performans ve konforu bir arada sunuyor. Yıl sonuna kadar 4 bin ve üzeri satış yapması planlanan Yeni Peugeot 308 modeli Peugeot Türkiye'nin 2015 hedeflerine ulaşmasında önemli bir rol üstleniyor.
2015 yılı ocak-mart aralığında, geçen yılın aynı dönemine göre Otomotiv pazarı yüzde yüzde 50.3 artarken, Peugeot Türkiye otomobil satışları yüzde 82.6 artış gösterdi ve satış sıralamasında 5 basamak ilerleme kaydetti.
Aynı dönemde 233 bin 481 adetlik toplam satışla yüzde 9.5 büyüyen Fransa Otomotiv pazarında Peugeot satışlarını yüzde 12.8 artırdı ve yüzde 17.2 Pazar payı elde etti. Böylelikle Peugeot Fransa pazarında satışlarını en fazla artıran Fransız markası oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.