Giriş Tarihi: 22.4.2015 12:19

‘Türkiye ile birlikte büyüdük’

Shell Türkiye Ülke Başkanı Ahmet Erdem, Shell'in Türkiye'deki yerini şöyle anlattı: "Geride bıraktığımız ve Sabah'ın da Türk basınının en önemli temsilcilerinden biri olarak tanıklık etmiş olduğu 30 yılda, Türkiye'de köklü değişiklikler yaşandı. 1923 yılında akaryakıt ve madeni yağ dağıtımıyla Türkiye'deki faaliyetlerine başlayan Shell, geçtiğimiz 30 yıl içinde perakende satışlardan arama ve üretime, kimya, denizcilik ve havacılık satışlarından madeni yağ ihracatına kadar enerjinin her alanında başarıyla faaliyet göstererek, Türkiye ile birlikte büyümeye devam etti.
Geride bıraktığımız 30 yıl boyunca Shell, müşterilerini yeniliklerle tanıştıran ve sektöründeki modernleşme sürecine öncülük eden yaklaşımından hiç vazgeçmedi.
Yatırımları ile Türkiye'nin enerji arzına katkı sağlarken, müşterilerine de en kaliteli ürünleri ve üstün müşteri deneyimini sunmayı başardı. Türkiye'deki petrol ve gaz kaynaklarını geliştirerek, yerli üretimin artışına katkı sağlamayı hedefleyen Shell, Türkiye Petrolleri ile arama ve üretim çalışmalarına yeniden başladı. Bugün Shell, ürün, hizmet ağı, küresel deneyimi, Ar-Ge uzmanlığı ve inovasyona dayalı teknolojisi ile güçlü ve gelişen Türkiye'nin enerji geleceğine katkıda bulunmaya devam etmektedir."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.