Yatırım hamlesinin meyvelerini topluyor
Sabancı’nın dümene geçmesiyle birlikte 5 yıl sonra ilk defa kâra geçen CarrefourSA, cirosunu yüzde 20 artırarak 3.1 milyar liraya çıkardı. Bu yıl satışlarını 4 milyar liraya ulaştırmayı hedefleyen şirket, 200 yeni market açıp 2 bin 500 kişiye istihdam sağlayacak. Mehmet Nane, “Yatırımlarımızın meyvesini topluyoruz” dedi
MÜŞTERİ MUTLULUĞU
Önümüzdeki süreçle ilgili olarak sektörün güçlü ve zayıf yanlarına değinen Nane, şöyle devam etti: "Faaliyet gösterdiğimiz organize gıda perakendesinin önümüzdeki yıl hız kesmeden büyüyeceğini öngörüyoruz. Perakendeciler, üreticiler ve tedarikçiler olarak müşterilerimize değer sunmak adına bir bütün içerisinde çalışıyoruz. Yani müşteri memnuniyeti hepimiz için öncelikli. 2015 yılında da müşteri mutluluğunu sağlamak ve hizmet kalitesinde fark yaratmak için teknoloji kullanımı ve müşterilere yönelik teknolojik uygulamalar ile bütünsel kanal yönetimini (omni-channel retailing) konuşacağız." CarrefourSA'nın Türkiye'de 20 yılı geride bıraktığını belirten Nane, şirketin geçtiğimiz yıllardaki en büyük sıçramasını şöyle açıkladı: "Dönüp geçmişe baktığımız zaman en büyük sıçramayı Ağustos 2013'te yönetimin Sabancı Holding'e geçmesiyle yaşadık. CarrefourSA olarak geçtiğimiz yılın "Değişimin Yılı" olacağını dile getirmiştik. Bu çerçevede de daha sıcak ve samimi, daha yalın, hızlı ve daha modern bir marka olmak adına büyüme ve kârlılığı odağımıza aldık. Ana iş hedefimiz gıdadan şaşmadan hedeflerimiz doğrultusunda market konseptimizden, IT alt yapımıza, tedarik sürecimizden insan kaynaklarına kadar yatırım hamlesi başlattık."
YENİ KONSEPT YARATTI
Mehmet Nane, CarrefourSA'nın son 5 yıldır aynı ciroları yaptığını, ancak bu yıl durumun değiştini söyledi. Sabancı'nın dümene geçmesiyle birlikte 5 yıl sonra ilk defa kâra geçen CarrefourSA, cirosunu da yüzde 20 artırarak 3.1 milyar liraya çıkardı. Bu yıl ciroyu 4 milyar liraya yükseltmeyi hedefleyen şirket, 200 yeni market açıp 2 bin 500 kişiye istihdam sağlayacak. Yatırım hamlelerinin bugün meyvesini toplamaya başladıklarını ifade eden Nane, şöyle konuştu: "2014 yılında 165 milyon TL yatırımla 127 yeni market açılışı gerçekleştirdik ve market konseptimizden, IT alt yapımıza, tedarik sürecimizden insan kaynaklarına kadar yatırım yaparak hedeflerimize ulaştık. Tüketicinin beklentisine göre yeni konseptler yarattık."
Sabah'ın 30'uncu yaşıyla ilgili değerlendirmede bulunan Mehmet Nane, şunları söyledi: "Türkiye'nin En İyi Gazetesi" sloganıyla 30 yıldan bu yana yayım hayatını sürdüren Sabah gazetesi, Türk basınının en güçlü markaları arasında yerini aldı. CarrefourSA ailesi olarak Sabah gazetesinin 30. kuruluş yıldönümünü kutluyoruz."
EN SON HABERLER
- 1 SON DAKİKA: Bakan Mehmet Şimşek: Hisse senedi ve kripto karlarına vergi yok
- 2 HAZİRAN EMEKLİ MAAŞI SON DAKİKA: İşte bayram ikramiyesi ve 4A-4B-4C emekli maaşı ödeme tarihleri!
- 3 Bakan Kacır: İkiz dönüşüm yatırımları ivme kazanacak
- 4 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığından 'ilk yılın muhasebesi'
- 5 Kazayla ortaya çıktı! Aynı yerden 2 kere adeta hazine bulundu: Roma dönemine...
- 6 e-Tebligat'la yaklaşık 8 bin ton kağıt tasarrufu
- 7 Bakanlıktan 1 milyar TL'lik yatırım
- 8 Bakan Bolat: Türkiye-Tunus arası ticaret hacmi 1,6 milyar doları aştı
- 9 Bakan Işıkhan'dan çalışan annelere 325 euro programı hakkında yeni açıklama
- 10 Cevdet Yılmaz: Mali yapısı güçlü bir KKTC milli davamızdır