Son Güncelleme: Cuma 24.04.2015
Basketbol şölenine Türkiye damgası
Fenerbahçe'nin Final Four'a kaldığı Turkish Airlines Euroleague'de tam anlamıyla Türk rüzgârı esecek. THY'nin sponsor olduğu organizasyonda Kültür ve Turizm Bakanlığı da Fan Zone etkinliklerinde Türkiye'nin tanıtımını yapacak
1.8 MİLYAR KİŞİ İZLEYECEK
THY'nin 10 yıllığına 15 milyon euroluk anlaşmayla ismini verdiği Euroleague'de sadece salonda değil dışarıda da Türk rüzgârı esecek. Turkish Airlines Final Four sponsorluğuyla Türkiye'nin tanıtımını yaparken, Kültür ve Turizm Bakanlığı da taraftarlar için Türkiye tanıtımı yapacak. Fan Zone yani taraftarların maç izlediği alana ve taraftar etkinliklerine bakanlık sponsor oldu. Böylece izleyici sayısı 1.8 milyar kişiyi bulan Euroleague Türkiye tanıtımı için büyük bir fırsat olacak. Türk markalarının yer alacağı bu bölümde Kültür ve Turizm Bakanlığı kendi standlarını kurup maç öncesi etkinlikler düzenleyecek. Türk yemeklerinden kültürüne Türkiye tanıtılıp turizm için önemli bir sinerji oluşturulacak.
MADRİD EKONOMİSİ CANLANACAK
15 bin kişilik salonda oynanacak maçlara gelen 4 takımın taraftarı sadece maçlarla değil, formadan hediyelik eşyaya Madrid ekonomisine büyük katkı sağlayacak. Final Four'un kent ekonomisine katkısının 1 milyon euroyu aşması bekleniyor.
EN SON HABERLER
- 1 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ LEVAZIM VE AYNİYAT ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
- 2 EMEKLİ TEMMUZ ZAMMI SON DAKİKA: Ek ödemeli kök maaş tablosu! 4a, 4b, 4c ne kadar emekli maaşı alırım?
- 3 Akkuyu NGS'de yeni gelişme! 1. ünite...
- 4 Çevre koruma işbirliğine ilişkin niyet beyanı imzalandı
- 5 Tarım ve gıda sektöründen 7 milyar dolarlık ihracat
- 6 AJet duyurdu: %40 indirimli biletler satışta!
- 7 Emekli promosyon kampanyalarına Mayıs ayarı yapıldı! En yüksek promosyon veren 11 banka belli oldu
- 8 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 9 Serbest Geçiş Sistemi ülke geneline yayılacak!
- 10 BENZİN, MAZOT FİYATI SON DAKİKA: LPG'ye indirim geliyor! 2 Mayıs 2024 benzin fiyatı ve motorin fiyatları kaç TL?