Cumartesi 25.04.2015
Son Güncelleme: Cumartesi 25.04.2015

Frank artınca, lüks saatte outlet başladı

İsviçre Merkez Bankası'nın kararıyla frankta yaşanan ciddi artış, saatte outlet çözümünü getirdi. Türk işadamlarının İsviçre'den ithal ettiği saatlerin yüzde 17 zamlanması satışı azalttı. Bu nedenle de devreye Türk usulü çözümler girmeye başladı. Avrupalı saat şirketlerinin de ilgisini çeken yeni uygulamada, lüks markalar yüzde 55-80 ucuza satılmaya başlandı. Böylece, satış hızlandı. Edox markasının Türkiye distribütörü Mey Saat, Sirkeci'de ilk outlet saat mağazasını açtı. Önce deneme amaçlı başlatılan uygulama, satışları hızlandırdı. Mey Saat Başkanı Fatih Yaman, "Kur artışları nedeniyle satışlarımız yüzde 50 oranında düşmüştü. Outlet uygulamamız durgunlaşan işlerimize hareket kattı. Mağazaya gelen müşteriler, fiyatları görünce, daha fazla alıyor. Ayrıca yaptığı harcama plandığının altında kalınca bir de eşine dostuna ya da kendisine yeni sezon ürünlerden alıyor. Bu yöntemi bir müddet deneyeceğiz. Böyle devam ederse Sirkeci'deki mağazamızı tamamen outlet'e çevirmeyi düşünüyoruz" dedi. Yaman, Tag Hauer'den Maurice Lacroix'a kadar ünlü markaların indirimli satıldığını bunun da özellikle Arap müşterilerin dikkatini çektiğini söyledi. Yaman, "Yüzde 55-80 arası indirimler yapıyoruz. Yani 10 bin liralık bir saatin fiyatı 2-4 bin 500 liraya kadar iniyor. 2014 modeller de var, 1990 da" dedi. Fatih Yaman, sistemin tutması durumunda mağaza sayısını ise 5'e çıkarmayı planladıklarını vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.