Çarşamba 29.04.2015
Son Güncelleme: Çarşamba 29.04.2015

Bu oyun da tutmadı

Paraleller ve işbirlikçilerinin bir oyunu daha suya düştü. İngiliz petrol devi BP, "Türkiye stratejik ülke, çıkmıyoruz" açıklaması yaptı. Opet ise "Yatırımlarımızı artırıyoruz" dedi

Türkiye'de kaos çıkarmak için dört koldan algı mühendisliğine soyunan Paralel medya ve işbirlikçilerinin bir oyunu daha tutmadı. Tatlı kâr hırsına kapılan ve global olarak kötü yönetimden dolayı yüzde 20 kârı azalan Total'in "Türkiye'den çıkabiliriz" açıklamasını fırsat bilen kaos medyası İngiliz petrol devi BP'nin de Türkiye'den çıkacağını iddia etmişti. Hatta bird başka petrol şirketinin daha yatırımlarını durdurma kararı aldığı yalanına sarılmıştı. Türkiye akaryakıt piyasasının iki dev oyuncusu "Buradayız, yatırıma devam" açıklamasıyla algı mühendislerine tokat gibi cevap verdi. Yüzde 50'si Koç Holding'e ait olan Opet, sektörün kriz bir yana hızla büyüdüğünü ve yeni yatırımların olacağını açıkladı. Akaryakıt satış hızının arttığını belirten Opet üst yönetimi, Türkiye'deki 21 milyon aracın 10 milyonuna hizmet verdiklerini ve yolların canlı olduğunu açıkladı. Opet Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Güler, "Akaryakıt satışında azalma yok. Aksine artış var. Yollara baksanız canlılığı görürsünüz" diye konuştu. Tanı A.Ş., ile yaptıkları programla 2.5 milyon aktif Paro kart müşterisinin alışveriş hareketlerini anında gördüklerini belirten Ergezen, "Geçen yıl 4.8 milyar TL ciro yaptık. Bu yılki hedefimiz de yüksek" dedi.
BP: TÜRKİYE'DEN ÇEKİLMİYORUZ
BP'den de yapılan açıklamada Türkiye'deki yatırım programlarında değişiklik olmayacağı belirtildi. Şirketin Kurumsal İletişim Direktörü Murat LeCompte, BP'nin Türkiye'de 650 akaryakıt istasyonu bulunduğunu, bu sayıyı iki yıl içinde 800'e çıkaracaklarını söyledi. LeCompte, "Türkiye stratejik ülke. Bakü-Tiflis-Ceyhan Boru Hattı ve TANAP gibi yatırımlar var. Bu sebepten BP, akaryakıt dağıtım sektöründen çekilmeyecek" diye konuştu.
PARO'NUN YENİ PROJESİ 'CEP'TEN TANIMA OLACAK
Opet Genel Müdür Yardımcısı Tümay Ergezen, Tanı A.Ş. ile yaptıkları çalışmalarda yeni projenin müşteriyi 'cep'ten tanımak olacağını söyledi. Ergezen, "Müşterimizin bilgilerini 1 plaka, 1 kart ve 1 cep telefonu ile eşleştirmeyi hedefliyoruz" dedi. Ergezen, yeni yöntemle cep telefonu numarasına yakıt puan yüklenebildiğini vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.