Giriş Tarihi: 30.4.2015

Türkiye'den dünyaya örnek model: 'Sosyal e-Ticaret'

1 yıl içerisinde Anadolu'nun hemen her bölgesinden 8 bin girişimciye ulaşan dünyanın ilk sosyal e-ticaret platformu olan İncir.com, melek yatırımcı Hasan Aslanoba ve Kaan Karamancı'dan 3 milyon dolar yatırım aldı. İncir.com, yeni yatırımla birlikte toplamda aldığı yatırım tutarını 5 milyon dolara çıkarırken 2015 ciro hedefini de 150 milyon TL olarak belirledi. Özellikle internet girişimlerinin tüm dünyada sayısının günden güne artması ile her gün yeni bir modelin uyarlamasının Türkiye pazarına girdiğine şahit olduk. Erikli sularının eski sahibi, melek yatırımcı Aslanoba Capital Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Aslanoba ve Kaan Karamancı'dan 3 milyon dolar yeni yatırım alan İncir. com bu rüzgarı terse döndürmeyi hedefliyor. Girişimcilere A'dan Z'ye her türlü altyapısı hazır e-ticaret mağazası hizmeti ve 19 kategoride 100 bin ürünün satışının gerçekleştirilebileceği bir altyapı ile e-ticaret alanına girme fırsatı sunan İncir.com'un Kurucusu ve CEO'su Yusuf Yıldırım, İncir'in 2012 yılı sonlarında kurulduğunu ve şimdiye kadar Ciçeksepeti.com'un Kurucusu Emre Aydın, Enuygun. com'un Kurucusu Çağlar Erol, Kaan Karamancı, Cem Tüfekçi ve Hasan Aslanoba gibi Türkiye'nin önemli yatırımcılarından toplamda 5 milyon dolarlık yatırım aldıklarını belirtti. Yıldırım, "incir.com Türkiye'de yaygın olan 'bir tanıdığın mağazası' kavramına benzeyen bir e-ticaret modeli sunuyor " dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.