Pazar 10.05.2015

Akbank 'Müşteri Memnuniyeti'nde birinci seçildi

'Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi' (TMME) araştırma sonuçlarına göre Akbank, 2014'te 'Bireysel Bankacılık Sektörü - Özel Bankalar' kategorisinde birinci seçildi. Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, 81 ilde tüketicilerle yapılan görüşmeler sonucu elde edilen başarıdan gurur duyduklarını söyledi. Binbaşgil, "Kurulduğumuz günden bu yana 'müşterilerimizle birlikte büyüme' fikrine inandık, 'müşteri odaklı bankacılık anlayışı'na sahip çıktık ve bu anlayışımızı istikrarlı biçimde sürdürdük" dedi. Son 10 yılda kalite yönetimi sistemiyle müşteri memnuniyeti anlayışını daha sistematik bir platforma taşıdıklarını belirten Binbaşgil, "2012'de hizmet kalitemizi daha da artırmak ve müşteri odaklı kılmaya yönelik olarak 'iyileştirmeler sizin için' programını hayata geçirdik. Çalışanlarımızın ve müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak için binden fazla sürecimizi iyileştirdik. Bunlar sayesinde müşterilerimize hizmet için yılda 4.5 milyon saat daha fazla zaman ayırıyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.