Son Güncelleme: Pazartesi 11.05.2015
Piyasaya 'Anneler Günü' dopingi
Anneler Günü başta perakende olmak üzere ekonomiye doping etkisi yaptı. Geçen yıl 18 milyon kartlı işlem hacmiyle 2 milyar lirayı aşan cironun bu yıl 3 milyar TL'yi yakalayacağı öngörülüyor
SEZON İYİ BAŞLADI
Sarar'ın sahibi Cemalettin Sarar, son bir haftada Anneler Günü'nün etkisiyle satışların yüzde 30 arttığını söyledi. 2015'in güzel gittiğini vurgulayan Sarar, "Son 5 ayda satışlarımızda geçen yılın aynı dönemine oranla yüzde 20'lik bir artış yaşıyoruz. Mayıs ayı baharın da etkisiyle zaten çok iyi başladı. Anneler Günü için ciddi kampanyalar hazırlamıştık" dedi. Haziran ayında kutlanacak Babalar Günü için de özel tasarım ve kampanyalar hazırladıklarını vurgulayan Sarar, "Anneler Günü bereketli geçti. Darısı Babalar Günü'nün başına" diye konuştu.
ANNEYLE TATİLE ÇIKIYORLAR
Anneler Günü'nün turizm sektörüne de doping etkisi yarattığını belirten Pronto Tour Yönetim Kurulu Başkanı Ali Onaran, "Bu özel günde annesini alıp iki günlük kısa tatile çıkaranlar oluyor. Bu mayıs ayı tur satışlarında ve otel doluluklarına yüzde 10'luk bir katkı sağlıyor" dedi. Pronto Tour'un Anneler Günü'ne özel bir kampanya hazırladığını aktaran Onaran, "Bugün girip paket alanlara 300 TL indirimimiz var. Geçen yıl da bu kampanyayı düzenlemiştik. Satışlarımıza yüzde 30'luk bir katkı sağladı" diye konuştu.
ANNEYE, EŞE, KAYINVALİDEYE
Zen Diamond Yönetim Kurulu Başkanı Emin Güzeliş, satışların yüzde 20 arttığını söyledi. Güzeliş, "Her yıl olduğu gibi Türk tüketicisi son 4 günde alışverişe yüklendi" dedi. Anneler Günü'nde 3 hediye alındığını belirten Güzeliş, "Biri eşe, biri anneye biri de kayınvalideye" diye konuştu.
TEKNOLOJİ İLGİSİ ARTTI
Bimeks Başkan Yardımcısı Arif Bayraktar, geçen yıl hafta sonu satışlarının çok yüksek olduğunu bu yıl da aynı döneme oranla satışların yüzde 10 arttığını ifade etti. Bayraktar, "Bu yıl telefon ve teknolojik ürünlere yönelik ciddi bir talep olduğunu görüyoruz" diye konuştu.
HEDEFLERİMİZİ RAHAT AŞTIK
Hotiç'in patronu Mehmet Hotiç, Anneler Günü'nün yılın en önemli günlerinden biri olduğunu vurguladı. Hotiç, "Bizim için en önemli zamanlar yılbaşı, bayram arifeleri ve Anneler Günü'dür. Hedefimiz satışlarımızı yüzde 20 artırmaktı. Bunu da aşarak yüzde 25'i yakaladık" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Aile Destek Merkezlerinden yaklaşık 140 bin kişi yararlandı
- 2 Türkiye Arıcılık Haritası güncellendi
- 3 BENZİN, MAZOT FİYATI SON DAKİKA: BRENT çakıldı! 13 bin bayi akaryakıt fiyatları listelerini güncelleyecek
- 4 TÜRKSAT 6A uzaydaki yerini alacak! Yeni logo belirlendi
- 5 Bakanlık 673 firmaya dahilde işleme izni verdi
- 6 Akaryakıtta tek fiyat dönemi başlıyor! Tarih belli oldu
- 7 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, TİM Başkanı Mustafa Gültepe ile görüştü
- 8 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 9 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 10 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi