Pazar 17.05.2015
Son Güncelleme: Pazar 17.05.2015

Teknosa'dan 2015'te 45 milyon TL'lik yatırım

Bülent Gürcan liderliğinde yola çıkan Teknosa, mobil operatör ve online satışla büyümeyi planlıyor. Şirket bu yıl 45 milyon TL'lik yatırım yapacak

Elektronik perakendeciliğinin önemli markalarından Teknosa, bu yıl mobil operatör ve online satışta büyümeyi planlıyor. 1 Nisan itibarıyla Teknosa'nın genel müdürlüğü görevine atanan Bülent Gürcan, şirketi mağaza sayısında da ileriye götürme hedefinde. Gürcan, çoklu kanal modeliyle tüketiciyi dijital ve fiziki alanların hepsinde yakalayacaklarını ve geçen yılki bütçe açığını kapatacaklarını söyledi. Teknosa'nın 81 ilde 288 mağaza ve 170 bin metrekarelik satış alanıyla faaliyet gösterdiğini belirten Gürcan, "Yıl sonuna kadar 29 mağaza açacağız. Satış alanımızı 180 bin metrekareye çıkarmayı planlıyoruz. Bu yıl için 40-45 milyon TL'lik bir yatırım bütçesi ayırdık" dedi.
E TİCARETTE YÜZDE 40 BÜYÜDÜ

Türkiye'deki teknoloji alışverişinde internetten araştırıp mağazadan satın alma oranının yüzde 76'lara yükseldiğini ifade eden Gürcan şöyle konuştu: "Teknosa olarak e-ticarette de büyümek için sürekli yatırım yapıyoruz. İlk 3 ayda geçen yıla göre yüzde 40'a yakın büyüme gerçekleştirdik. Nisanda ise geçen yıla göre yüzde 122 büyüyerek rekor kırdık. Çoklu kanalla müşterilerimizin alışverişi 20 dakikaya indi. Ciromuz içerisinde online satışın payı yüzde 10'a çıktı."
'MEDENİCE AYRILDIK'
Gürcan, eski çalıştığı şirket olan Media Markt'tan- Teknosa'ya geçiş süreciyle ilgili olarak, "Eski kurumumla dostane ve medeni bir şekilde ayrıldık" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.