Pazartesi 25.05.2015
Son Güncelleme: Pazartesi 25.05.2015

Lükste İstanbul şovu

Lüks otomobil markaları birer birer Türkiye'ye geliyor. Lexus, İstanbul Autoshow'da Türkiye'ye giriş yaparken, Aston Martin yeni distribütörle geri döndü

Lüks otomobil pazarının son 5 yılda katlanarak büyümesi, Türkiye'de satılmayan lüks markaları harekete geçirdi. İngiliz lüks marka Aston Martin, İstanbul Autoshow 2015 ile Türkiye'ye geri dönüş yaparken, Lexus ilk kez Autoshow fuarında otomobil severlerin beğenisine sunuldu. Türkiye operasyonları Toyota Türkiye Satış ve Pazarlama tarafından yürütülen Lexus, ilk siparişlerini fuarda aldı. Yılın son çeyreğinden itibaren Türkiye'de satışa sunulacak Lexus'un RCF ve LS 600 modelleri için fuarın ilk günü 2 adet sipariş verildi. 2015 için 30 ila 50 adet aralığında satış planlayan Lexus'un önümüzdeki 5 yıl içindeki hedefi ise yılda bin adet. Türkiye'ye D&D Motor ile geri dönüş yapan Aston Martin, İstanbul Autoshow'da Lagonda Taraf ve 100 adet üretilen Vantage GT12 modellerini sergiledi. İstanbul Yeniköy'de ilk showroom'unu açmaya hazırlanan D&D Motor, ikinci showroom'unu ise İzmir Folkart Towers'da hizmete açacak.
2014'ün üçüncü çeyreğinden itibaren Türkiye'de Borusan Otomotiv tarafından temsil edilen Jaguar da yeni modellerini ilk kez Autoshow'da sergiledi. Türkiye'de lansmanı yapılan XE, markanın ana modeli olacak. Jaguar'ın kendi üretimi 2.0 lt 180 bg'lik dizel motoru ile hem performans hem de yakıt ekonomisini bir arada sunabiliyor. Fuarda 7 adet Jaguar satıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.