Giriş Tarihi: 26.5.2015

Hayat Akademi farkındalık sağlayacak

TÜRKİYE'de aile odaklı bir kültürün yerleşik olduğunu, ailelerin sevdiklerini korumaya büyük önem verdiklerini vurgulayan NN Hayat ve Emeklilik CEO'su Frank Eijsink, "Yapmış olduğumuz araştırmalar gösteriyor ki, Türkiye'deki aileler, çocuklarının iyi bir geleceğe sahip olmasına çok önem veriyor ve bunun yolunun iyi bir eğitimden geçtiğine inanıyor. Çocuklarına iyi bir eğitim sağlamaya çalışıyorlar. Karşılığında elde edilecek avantajlar düşünüldüğünde; hayat sigortası, maliyeti oldukça düşük bir ürün" şeklinde konuştu. NN Hayat ve Emeklilik'in Bilgi Üniversitesi işbirliğiyle hayata geçirdiği 'Hayat Akademisi' programı hakkında değerlendirme yapan Eijsink, "NN Hayat ve Emeklilik olarak üç önemli stratejimiz var. Bunlar; hayat segmentinde büyümek, BES'te müşterilerle uzun süreli ilişkiler kurmak ve iş süreçlerimizin güvenirliğini sağlamak. Öncelikli stratejimiz olan hayat segmentinde büyümek için 2015'i 'Hayat Yılı' ilan ettik" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.