Perşembe 28.05.2015

Çevre dostu markalar ciroda artışı tetikliyor

Geçen yıl çift haneli büyüyen Unilever Türkiye, bu performansının yüzde 55'ini sürdürülebilir yaşamı destekleyen markalara borçlu olduğunu açıkladı. Unilever, Sürdürülebilir Yaşam Planı kapsamında 4 yılda yol aldığı mesafeyi 'Etkiyi birlikte büyütüyoruz' sloganıyla İstanbul'da tarafsız ve bağımsız bir çalıştayda anlattı. Unilever Türkiye CEO'su Mehmet Altınok, "Tüketiciler artık samimi bir amacı olan, özgün ve etik temellere dayanan ürünler istiyor. Giderek daha çok sayıda markamız bu tüketici eğilimini bir fırsat olarak değerlendiriyor" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.