Pazartesi 01.06.2015

Markalar mirasa sahip çıkmalı!

İngiliz Winser London markasının kurucusu Kim Winser, markaların büyüme sürecinde özlerinden uzaklaşmaması gerektiğini söyledi

Dünyaca ünlü perakende uzmanları, markaların hem kendi pazarları hem de yurtdışında büyüme aşamasında özlerinden ödün vermemesi gerektiğinin altını çiziyor. LİDKO'da konuşan ve Winser London firmasının sahibi olan ünlü parekendeci Kim Winser da, Türk firmalarına bu konuda çeşitli örnekler verdi.

MARKALARIN BÜYÜK HATASI

1800'lerin başında İskoçya'da kurulan lüks triko markası Pringle of Scotland'ın batmaktan nasıl son anda kurtulduğunu anlatan Winser, şöyle konuştu: "Pringle of Scotland, bir dönem özünü unutarak ünlü bir golf oyuncusunun sponsoru oldu. Marka bunun ardından trikoyu bırakıp sadece golf kıyafetlerine odaklandı. Ancak zaman içinde hızlı bir düşüşe geçti. Ben de bu firmada çalışmaya başladım. Markanın özüne dönülmesi konusunda hem fikir olduk. Ve yeniden triko satmaya başladık. Şu anda Pringle of Scotland İngiltere'nin yükselen lüks giyim markaları arasında yer alıyor." Winser, Türk markalarının şirketlerinin mirasına sahip çıkmaları gerektiğini söyledi. Marka olma yolunda çok emin olunmayan alanlara girmenin riskli olduğunun altını çizen Winser, Türkiye'deki üretim gücü ve kalitenin yüksek seviyede olduğunu vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.