Salı 02.06.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 02.06.2015 11:34

Hürriyet ve Doğan birleşmesine izin çıkmadı

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK), Hürriyet Gazetecilik ve Doğan Gazetecilik'in birleşme talebine onay vermedi.

SPK'nın Haftalık Bülteni'nde yer alan açıklamada, "Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş.'nin (Hürriyet Gazetecilik), Doğan Gazetecilik A.Ş.'nin aktif ve pasifini bir bütün halinde devralması suretiyle Hürriyet Gazetecilik bünyesinde birleşmesi işlemi için hazırlanan duyuru metnine Kurulumuzca onay verilmesi talebinin, Kurulumuzca ilgili şirketler nezdinde yürütülen incelemenin sonuçlandırılmasını takiben birleşmeye ilişkin yeni bir başvuru yapılması durumunda değerlendirilmek üzere bu aşamada işlemden kaldırılmasına karar verilmiştir" denildi.

Doğan Gazetecilik ve Hürriyet hisseleri sert düştü!

Hürriyet Gazetecilik'in Doğan Gazetecilik'i devralarak birleşme kararının Sermaye Piyasası Kurulu'ndan (SPK) onay alamamasının ardından Doğan Gazetecilik yüzde 9.43, Hürriyet yüzde 4.41 kayıpla açıldı.
Doğan Gazetecilik hisseleri taban fiyat olan 1.92 liraya inerken, Hürriyet hisseleri 0.66 liraya geriledi. SPK'nın dün yayımlanan haftalık bülteninde, "...birleşme işlemi için hazırlanan duyuru metnineKurulumuzca onay verilmesi talebinin, Kurulumuzca ilgili şirketler nezdinde yürütülen incelemenin sonuçlandırılmasını takiben birleşmeye ilişkin yeni bir başvuru yapılması durumunda değerlendirilmek üzere bu aşamada işlemden kaldırılmasına karar verilmiştir" denildi.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.