Giriş Tarihi: 4.6.2015

380 milyon THY'yi izledi

380 milyon kişinin izlediği THY'nin reklamları, son 10 yıla damga vurdu. THY'nin Kobe ve Messi'yle yaptığı çalışma, YouTube'un 10 yılda yayımlanan en beğenilen reklamı seçildi

Dünyanın en fazla noktasına uçan havayolu şirketi Türk Hava Yolları (THY) internetin de kralı oldu. THY'nin reklam filmleri sosyal paylaşım sitesi YouTube'd şu ana kadar 380 milyon kişi tarafından izlendi. Bu da dünyada her 20 kişiden birinin bu reklamları görmesi anlamına geliyor. Havayolu kategorisinde lider olan Türkiye, en yakın rakibi KLM'nin ise 4.9 kat fazla video izletmiş durumda. Son olarak YouTube'un yaptığı bir yarışma, THY'nin internetteki başarısını perçinlemiş oldu. 2005'te açılan dünyaca ünlü sosyal paylaşım sitesi YouTube, kurulduğundan bu yana yayımlanan reklamlar arasında en beğenileni belirlemek için yarışma düzenledi. 28 Mayıs'ta başlayan ve katılımcıların oylarıyla belirlenen yarışma dün sona erdi. Webby Awards işbirliğiyle düzenlenen yarışmada ipi Türk Hava Yolları'nın reklamı Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout göğüsledi.
DEVLERİ GERİDE BIRAKTI
Arjantinli futbol yıldızı Lionel Messi ile NBA'nın en iyi basketbolcularından Kobe Braynt'ın oynadığı ve dünyanın değişik ülkelerini konu alan reklam filmi, 20 finalist arasından sıyrılarak en yüksek oyu aldı. 10 Years of YouTube Ads adlı yarışmada THY'nin geride bıraktığı rakipler ise Nike, Dove, Volkswagen, Volvo, Pepsi, T-Mobile gibi şirketler oldu.
VAN DAMME'IN REKLAMINI GEÇTİ
140 milyon kişi tarafından izlenen THY'nin reklamının ardından en yüksek oy ise Volkswagen'in 2011'de yayına koyduğu Darth Vader kostümü giymiş bir çocuğun yer aldığı The Force videosu oldu. ABD'li televizyon yıldızı Van Damme'ın rol aldığı Volvo Truck reklamı ise dördüncü oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.