380 milyon THY'yi izledi
380 milyon kişinin izlediği THY'nin reklamları, son 10 yıla damga vurdu. THY'nin Kobe ve Messi'yle yaptığı çalışma, YouTube'un 10 yılda yayımlanan en beğenilen reklamı seçildi
DEVLERİ GERİDE BIRAKTI
Arjantinli futbol yıldızı Lionel Messi ile NBA'nın en iyi basketbolcularından Kobe Braynt'ın oynadığı ve dünyanın değişik ülkelerini konu alan reklam filmi, 20 finalist arasından sıyrılarak en yüksek oyu aldı. 10 Years of YouTube Ads adlı yarışmada THY'nin geride bıraktığı rakipler ise Nike, Dove, Volkswagen, Volvo, Pepsi, T-Mobile gibi şirketler oldu.
VAN DAMME'IN REKLAMINI GEÇTİ
140 milyon kişi tarafından izlenen THY'nin reklamının ardından en yüksek oy ise Volkswagen'in 2011'de yayına koyduğu Darth Vader kostümü giymiş bir çocuğun yer aldığı The Force videosu oldu. ABD'li televizyon yıldızı Van Damme'ın rol aldığı Volvo Truck reklamı ise dördüncü oldu.
EN SON HABERLER
- 1 Türkiye'nin petrol ithalatı martta arttı
- 2 Ziraat Bankası ve Vakıf Katılım'dan Bankkart marka işbirliği anlaşması
- 3 Aile ve Gençlik Fonu'na 9 bin 485 başvuru yapıldı
- 4 Bankacılık sektörünün net karı 190,7 milyar TL
- 5 Bakan Işıkhan: 30 eylemi içeren eylem planını uygulamaya koyuyoruz
- 6 ABD ekonomisi beklentilerin altında büyüdü
- 7 Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi'nden yatırımcılara rehber sözlük
- 8 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Somut kazanımlar elde etmeyi amaçlıyoruz
- 9 Merkez Bankası rezervlerinde artış
- 10 TCMB: Sistemden 550 milyar TL likidite çekildi