Cumartesi 06.06.2015
Son Güncelleme: Cumartesi 06.06.2015

Tüketici artık iletişime açık değil

Ipsos Kurucusu ve CEO'su Didier Truchot, tüketicilerin yıllardır pazarlama faaliyetlerine maruz kaldığını ve artık eskisi kadar naif ve iletişime açık olmadığını söyledi. Yenilikler Konferansı'nda konuşan Didier Truchot, eskiden radyo ve televizyonda çok fazla reklam vermenin işi çözdüğünü, ama şimdi ilgi çekici bir hikâyeniz yoksa tüketiciye ulaşmanın zor olduğunu kaydetti. Verdiği paranın karşılığı olarak müşterinin kendilerinden beklentisi olduğunu belirten Truchot "Kurumu ilerletebilmek, en yükseğe çıkabilmek, başarılı olabilmek için bilgi yeterli değil artık" dedi. Ipsos Türkiye CEO'su Sidar Gedik de "Doğru pazarlama, ekonomik ve sosyal kararlar için araştırmanın önemi yadsınamaz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.