Salı 09.06.2015

Pronto, Plus ile 20 özel tur düzenliyor

Prontotour en verimli seyahat için ProntoPlus markasını geliştirdi. Şirket yeni markasıyla her yıl 2 bin kişiyi bin eurodan başlayan fiyatlarla tatile götürecek. Prontotour Yönetim Kurulu Başkanı Ali Onaran, ProntoPlus'ın 20 ürünü içinde barındırdığını belirterek, "En lüksü değil en iyisini yaratarak iz bırakacak bir deneyim hedefliyoruz" dedi. Yıllardır yurtdışı turlarını kalite-fiyat oranı en uygun şekilde satmaya çalıştıklarını aktaran Onaran, bunu daha az kişinin katıldığı küçük gruplarla ve daha aykırı destinasyonlara dönük düzenlemek istediklerini aktardı. Onaran, "Böyle bir projeyi de küçük bir camiaya değil de Türkiye'ye yayarak yapmak istedik. Bu hedeften yola çıkarak ProntoPlus markasını hayata geçirdik" diye konuştu. ProntoPlus Exclusive Turlar Sorumlusu Neslihan Kılıç Gediz "ProntoPlus'un en belirgin özelliği klasik tur programlarında olmayan arka sokak ve farklı eserleri keşfe çağırması. 87'den fazla ülkeye tur yapıyoruz" ifadelerini kullandı.
FRANSA KÖYLERİ REVAÇTA
Programlarda çok lüks otelleri değil en iyilerini seçtiklerini vurgulayan Gediz, projeyi şu şekilde anlattı: "Transsibirya çok ilgi gördü. Kuzey ışıkları oldukça popüler, Fransa'nın küçük köyleri revaçta. Grup sayımızı 15-20 kişiyle tutuyoruz. Farklı konseptlerde program yapmaya çalışıyoruz. Bin 500-2 bin kişiyi bu program ile seyahat ettireceğiz. 15-20 civarında ürünümüz olacak. Fiyatlarımız bin euro ile 9 bin euro arasında değişiyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.