Salı 09.06.2015
Son Güncelleme: Salı 09.06.2015

Tekstilciye özenip e-ticarete girdiler

Ciroya katkısı hızla artan internet alışverişi yerel marketleri de cezbetti. Hazır giyimcileri örnek alan Çağrı, Üçler, KİM, Burda gibi rakip yerel marketler de artık tek bir site üzerinden internet satışı yapacak

Perakende sektöründeki firmaların ciroları içerisinde payı hızla artan e-ticaret satışlarına yerel marketler de kayıtsız kalamadı. Özellikle uluslararası marketlerin cirolarını yükselten 'internet üzerinden alışveriş' işine odaklanan rakip yerel marketler de tekstilcilerin kurduğu 1V1Y.com'a benzer bir e-ticaret sitesinde buluştu. Aralarında Çağrı, Üçler, Burda, Snowy, Selam, KİM, Başdaş, Filemar, Demirhan gibi 10 güçlü yerel marketin bulunduğu tummarketler. com platformu, markete gitmeden internet üzerinden alışveriş yapmak isteyenleri hedefliyor.
YATIRIMA DEVAM
Üçler Market Genel Müdürü Hüseyin Yılmaz "Online alışverişi tummarketler.com sayesinde müşterilerimizin kullanımına sunarak hem kolay hem hızlı alışveriş imkânı sağlıyoruz. Önümüzdeki süreçte, çok daha hızlı gelişeceğini ve pazar payını arttıracağını düşündüğümüz online alışverişe olan yatırımlarımız artarak devam edecek" diyor.
CİROLARIMIZI ARTIRACAĞIZ
Snowy Ulu Kardeşler Zincir Marketleri Yönetim Kurulu Üyesi Bülent Efe ise, "Müşterilerimizin siparişleri, artık bir tıkla kapılarında. İnternetten istediğiniz fiyat araştırmasını yaparak, günün istediğiniz saatinde sipariş verilebiliyorsunuz. Mağazalardaki yoğunluğumuzun arasında hiçbir şey ile uğraşmıyoruz. Sadece siparişi hazırlayıp teslim ediyoruz" dedi. İnternet üzerinden kurulan bu platformun online sipariş alanında yerel marketlere büyük kolaylık sağladığını vurgulayan Efe, "Bu şekilde cirolarımızı da artırmayı hedefliyoruz" diye konuştu.
200 ŞUBEYE ULAŞTILAR
Tüm Marketler Genel Müdürü Sebahattin Gündoğdu ise 2011'de kurulan ve bu yıl itibarıyla tam anlamıyla hayata geçirilen sistemin 600 bin dolara mal olduğunu söyledi. Sistemin, her büyüklükteki market tipinin yanı sıra manav, butik şarküteri ve hatta kasaplara da hizmet verebildiğini vurgulayan Gündoğdu, "Şu anda 200 şube ile çalışıyoruz" dedi. En yüksek satışın sebze-meyve gruplarında olduğunu ifade eden Gündoğdu, bunu kasap ve kuru gıda reyonlarını takip ettiğini kaydetti. Gündoğdu, günlük süt gibi ürün gruplarının da en hızlı büyüyen alanların başında olduğunu belirterek, "Artık marketler de tıpkı uluslararası zincirler gibi müşteri beklemek yerine oyunu kuralına göre oynayacak. Her bakkal ayrı site kurma yerine tek bir çatı altında toplanıyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.