Pazartesi 15.06.2015 00:00

Pazar hacmi 630 milyonu geçti

Gençlerin hızlı tüketim ürünü (fast food) olarak tüketmesiyle ivme yakalayan çiğ köfte pazarı 630 milyon tl’yi geçti.

Güneydoğu mutfağının vazgeçilmezi, 2000'li yıllarda sektör haline geldikten sonraki en büyük çıkışını gerçekleştirerek pazar hacmini katladı. Son 3 yılda 2 katından fazla büyüme yakalayan sektörün yaygınlaşmasında bayilik verme (franching) de etkili oldu.
750'den fazla şubesi ile pazar liderliğini üstlenen Komegene, altyapısı, üretim tesisleri ve soğuk zincir dağıtım sistemi ile global ölçekte atılım sesini duyurmaya başladı.
ÇİĞ KÖFTENİN NAKLİYESİNDE SOĞUK ZİNCİR ARAÇLARI KULLANILIYOR
Gerek üretim tesisleri gerekse nakliye araçlarına yaptığı yatırımlarla dikkat çeken Komagene, hijyen koşullarına uygun ve katkı maddesi kullanılmadan ürettikleri çiğ köfteyi soğuk zincir araçları sayesinde 750'den fazla bayisine ulaştırıyor.
Etsiz çiğ köftenin bakteri gelişimine uygun bir besin olduğunun altını çizen Komagene Genel Müdürü Çetin Tekdemir, çiğ köftenin +4 derecede taşınmasının önemine dikkat çekti. Tekdemir, çiğ köftenin etsiz olmasına rağmen bozulabileceği uyarısında bulunarak üretilen çiğ köftenin bayiye ulaştırılması sürecinin en kritik aşama olduğunu ve bu süreç için altyapı yatırımları yaptıklarını söyledi.
KATKISIZ SAĞLIKLI ÇİĞ KÖFTE TÜRKİYE GENELİNE YAYILDI
Çiğ köftenin içeriği, yapılışı ve dağıtımı ile tüketicilere güven verdiklerini altını çizen Tekdemir merak edilen soruları yanıtladı:
"Çiğ köftenin içinde bulunan her madde; bulgurundan salçasına, soğanından sarımsağına, baharatına varana kadar 1. kalite malzemelerden seçiliyor. İkinci olarak da biz et yerine ceviz, badem, fındık ve 21 çeşit özel baharatımızı tercih ediyoruz. % 100 vejeteryan, hiçbir hayvansal ürün içermiyor. Et aroması denilen, son dönemde sağlıksız olduğu yönünde haberler çıkan bulyon maddesi ve çin tuzu başta olmak üzere hiçbir katkı maddesi kullanmıyoruz"

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.