Perşembe 18.06.2015

Halkın yarısı beklenmedik durumlara karşı hazırlıksız

NN Hayat ve Emeklilik'in Türkiye'de Birikim ve Korunma İhtiyaçları Araştırması'na göre, halkın yarısı ailesinin geleceğiyle ilgili endişe taşısa da beklenmedik durumlara karşı yeteri kadar hazırlıklı değil.

NN Hayat ve Emeklilik, pazarı ve potansiyel müşterileri mercek altına almak, müşterilerini daha iyi anlamak ve inovatif ürünler geliştirmek için IPSOS ile bir araştırma gerçekleştirdi. Araştırma sonucuna göre, ailesinin ve çocuklarının geleceğinden endişe duyanların oranı yüzde 44 çıktı. Araştırma, insanların beklenmedik durumlara karşı hazırlıklı olmadığını, yatırım yaparken ise uzman görüşüne ihtiyaç duyduğunu ortaya koydu. Türkiye'deki bireylerin yüzde 44'ü ailesinin ve çocuklarının geleceğinden endişe duyarken, ankete cevap verenlerin yüzde 53'ü ise beklenmedik durumlara karşı hazırlıklı olmadığını söyledi. İnsanların yüzde 84'ü kötü gün parasının önemli olduğuna inanırken, bu amaçla birikim yapanların oranı yüzde 61'de kalıyor.
'AİLELERE UYGUN ÇÖZÜMLER SUNUYORUZ'
Türkiye'de halkın gelecek beklentileri ve birikim alışkanlığına ışık tutmayı amaçladıklarını belirten NN Hayat ve Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı Deniz Kalafat Uysal, "Türkiye'deki ailelerin önceliklerini biliyor, buna uygun ürün ve çözümler sunuyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.