Giriş Tarihi: 18.6.2015

Sompo Japan hasar yönetiminde iddialı

Sompo Japan Sigorta'nın acenteleri, şirketin kendilerine sağladığı teknolojik imkanlardan ve başarılı hasar süreci yönetiminden memnun. Şirketin yıllardır süregelen istikrarlı yapısının kendilerine güven verdiğini belirten Sompo Japan Sigorta acenteleri, müşteri memnuniyetinin ön planda tutulmasından da hoşnut. Konu hakkında görüş bildiren, şirketin İstanbul'daki acentelerinden Sinan Döler, Sompo Japan Sigorta'nın hasar süreçlerini profesyonel, süratli ve düzgün bir şekilde çözümlediğini söyledi. Denizli'de bir acenteliği olan Şakir Bermant ise, bir hasar olduğunda hızla ödenmesinin şirketin artıları arasında olduğunu dile getirdi. İstanbul'daki Sompo Japan Sigorta acentelerinden biri olan Özgür Sarı, şirketin müşterinin farkına varmadığı hasarları bile ödediğini ve bu sebeple müşteri memnuniyet oranının çok yüksek olduğunu vurguladı. Adana'daki acentelerden Mehmet Hüviyetli de, Sompo Japan Sigorta'nın iyi yönetilen hasar departmanının hem acenteyi hem müşteriyi rahatlattığını belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.